Zaprojektowany, aby ulepszyć ukochany Trail Boss 2.25,
szerszy Trail Boss 2.4/2.6 opiera się na perfekcji z bardziej agresywnym wzorem
bieżnika dopasowanym do jego zwiększonej szerokości. Duże odstępy między dużymi klockami zapewniają
lepszą przyczepność w luźnych lub mokrych warunkach. Duże, wspierające boczne klocki wgryzają się w nawierzchnię
naprawdę głęboko, niezależnie od tego, czy pochylasz się w zakręcie, czy
hamujesz. Najczęściej używana jako opona tylna, Trail Boss 2.4 zapewnia
również doskonałą przyczepność jako opona przednia na utwardzonych
szlakach.
Optymalna szerokość obręczy
wewnątrz: 25-35 mm
zastosowanie:
Trail, Enduro
nawierzchnia: Luźna na twardym, Brudna,
kamienista
FUNKCJE
- Niektóre opony są semi
slikami i są szybkie, podczas gdy inne są masywne i wgryzają się w ziemię.
Trail Boss to coś pomiędzy, została zaprojektowana jako opona
na średni teren. Ciasne zgrupowanie środkowych klocków zmniejsza
opór toczenia co nie przeszkadza im się zagłębiać podczas hamowania.
Wysokie zewnętrzne klocki zapewniają przyczepność w
najwcześniejszych fazach pokonywania zakrętów.
- Klocki środkowe są
nacięte w kierunku, który poprawia przyczepność przy przyspieszaniu i hamowaniu,
zwiększając ilość krawędzi roboczych, które wgryzają się w szlak, gdy wciskasz
pedały lub wciskasz hamulce. Zewnętrzne klocki mają nacięcia, które biegną równolegle do
opony, aby zapewnić lepszą przyczepność na zakrętach.
- Trail Boss 2.4/2.6 ma
nacięte klocki, które maksymalizują przyczepność podczas hamowania, a ich
stosunkowo ciasne odstępy poprawiają żywotność tylnej opony, zwiększając
całkowitą powierzchnię przeciwdziałając silnym siłom hamowania. Większe, boczne klocki wystają poza boczną ścianę opony,
chroniąc ją przed przecięciami podczas kierowania tyłem. Sugerujemy połączenie Trail Boss 2.4/2.6 z Vigilante 2.5/2.6 z
przodu.
- TCS (Tubeless Compatible
System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te mają bezdętkowy karkas TCS, który prawie eliminuje
przebicia i pozwala na obniżenie ciśnienia w oponach, aby poprawić przyczepność
i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
TRITEC
TriTec
łączy trzy różne mieszanki gumy, aby zapewnić różne poziomy przyczepności,
wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru
bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego klocka, zapewniając dodatkowe
wsparcie pod bardziej miękkimi mieszankami użytymi w pozostałej części każdego
klocka. Środkowe klocki są wykonane z mieszanki o średniej twardości,
która zapewnia przyczepność i trwałość bez poświęcania wydajności toczenia,
podczas gdy zewnętrzne klocki są wykonane z najbardziej miękkiej mieszanki,
która zapewnia maksymalną przyczepność i powolne odbicie.
TCS
Light Cassing
Jedna
warstwa elastycznego oplotu dostosowująca się do terenu, aby zapewnić maksimum
wydajności, wyjątkowa niezawodność i niska masa rotująca.
Konfiguracja: LIGHT FAST
ROLLING
Twardsza,
szybka i wydajna mieszanka bieżnika na linii środkowej opony. Boki oraz boczne
klocki opony powleczone miękką mieszanką zaprojektowaną aby być zgodnym, a
jednocześnie godnym szlaku.
SG2
Jednowarstwowe
opony górskie TCS Light są dostępne z ochroną przed przebiciem SG2. SG2 to
lekka nylonowa warstwa, która chroni wszystkie obszary opony z dodatkowym
poziomem ochrony przed przebiciami. Technologia Bead-to-bead SG2 poprawia
również stabilność ściany bocznej i ogólne wsparcie opony bez dodatkowego
ciężaru karkasu Tough (dwuwarstwowego). Płaskie włókna nylonowe w SG2
zmniejszają ilość gumy potrzebną do wypełnienia szczelin między włóknami w
porównaniu z tradycyjnymi warstwami ochronnymi z okrągłymi włóknami. Zwiększony
stosunek włókien do gumy zwiększa odporność na przebicie, jednocześnie
zmniejszając wagę i poprawiając elastyczność w porównaniu z naszyą osłoną Tough.
Niezależne testy laboratoryjne wykazały, że Bead-to-bead SG2 zapewnia o 80%
lepszą ochronę ściany bocznej niż tradycyjne opony jednowarstwowe bez
SG2.