Agresywny, premierowy i niezachwiany… to słowa, których
użyliśmy do opisania oryginalnego Vigilante 2.3 i nadal brzmią prawdziwie w
odniesieniu do tego zaktualizowanego Vigilante dostępnego w nowoczesnych
szerokościach. Klocki
z kwadratowymi końcówkami nadal
zapewniają niezachwianą przyczepność, ale z dodatkową wysokością, aby zapewnić
jeszcze głębsze wkopanie się w luźny, nieprzewidywalny teren.Zwiększone
rozstawy obwodowe pozwalają zachować czystość bieżnika w lepkich warunkach,
ponieważ masywne zewnętrzne klocki chronią ścianę boczną podczas wysyłania go w
najbardziej masywne rockgardeny.
- Kwadratowe klocki
uderzają w mokry lub suchy teren, zapewniając niezachwianą przyczepność, a ich
stałe odstępy zapewniają przewidywalną stabilność i pewność przy dużych
prędkościach.
- Wysokie klocki boczne są
podparte podwyższoną podstawą, która zapobiega ich uginaniu pod bezwstydnie
silnymi siłami pokonywanych zakrętów. Klocki
boczne mają prostopadłe nacięcia, które zwiększają przyczepność podczas
hamowania lub pokonywania zakrętów.
- Wszystko w Vigilante
zostało zaprojektowane w celu poprawy przyczepności na zakrętach jako opony
przedniej. Agresywne
zewnętrzne klocki wbijają się w wiraże, podczas gdy kierunkowe nacięcia zmagają
się z kamieniami i korzeniami zarówno w mokrych, jak i suchych
warunkach.Sugerujemy
połączenie Vigilante 2.3 z Trail Boss 2.25 z tyłu.
- TCS (Tubeless Compatible
System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony
te mają bezdętkowy karkas TCS, który prawie eliminuje przebicia i pozwala na
obniżenie ciśnienia w oponach, aby poprawić przyczepność i komfort w porównaniu
z tradycyjną oponą dętkową.
TRITEC
TriTec
łączy trzy różne mieszanki gumy, aby zapewnić różne poziomy przyczepności,
wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma
o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga
nieco do podstawy każdego klocka, zapewniając dodatkowe wsparcie pod bardziej
miękkimi mieszankami użytymi w pozostałej części każdego klocka.Środkowe
klocki są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia
przyczepność i trwałość bez poświęcania wydajności toczenia, podczas gdy
zewnętrzne klocki są wykonane z najbardziej miękkiej mieszanki, która zapewnia
maksymalną przyczepność i powolne odbicie.
TOUGH
Dwie
pełne warstwy karkasu rozciągają się od stopki do stopki, aby powierzchnia
opony była bardziej odporna na przebicia. Zastosowanie
dwóch warstw osłony zapewnia również dodatkowe wsparcie ścian bocznych podczas
pokonywania zakrętów i pozwala rowerzystom doświadczyć zwiększonej
przyczepności dzięki niższym ciśnieniom, niż byłoby to możliwe w przypadku
cieńszych, jednowarstwowych osłon.Opony
TCS Tough to pewny wybór dla rowerzystów agresywnych, enduro, grawitacyjnych i
e-bike’ów, którzy chcą uzyskać maksymalny spokój na szlaku.Niektórzy
raiderzy mogą zdecydować się na oponę TCS Tough z tyłu, jednocześnie decydując
się na korzyści związane z obniżeniem masy jednowarstwowej opony TCS Light z
przodu.