Koła Proterra Tough i30 trzymają szlak w ryzach, podczas
gdy wszystko inne rozmywa się na obrzeżach. Wzmocnione przez nasze sprawdzone
technologie Dual I-Beam, felgi Proterra Tough mają wewnętrzną szerokość 30 mm,
aby zapewnić większą objętość opony, jednocześnie zwiększając wsparcie ścian
bocznych przy niższym ciśnieniu. Wysokiej jakości uszczelnione łożyska EZO
zostały zaprojektowane tak, aby wytrzymać sezony agresywnej jazdy, a responsywna
piasta z 6 zapadkami zapewnia zgrabne 5 stopni zazębienia, którego wymagasz
podczas pokonywania zakrętów. Wybierz Proterra Tough, gdy potrzebujesz koła,
które Cię nie zawiodą.
Użycie:
Trial/Enduro
Felgi zasługiwały na
połączenie z wysokiej jakości piastami, które dodatkowo poprawiają osiągi
lekkiego, niezawodnego zestawu kół. Piasty Frequency mają konstrukcję z 6
zapadkami o niskim oporze, które naprzemiennie stykają się między dwoma
zestawami grup po 3 zapadki, aby zapewnić responsywne 5-stopniowe zazębianie
piasty.
Wytrzymały nylonowy pasek,
który znajduje się pomiędzy obręczą a taśmą do opon bezdętkowych, aby zapobiec
wciskaniu się taśmy bezdętkowej w otwory na szprychy i zapewnia gładkie
połączenie opony z obręczą. Gładka powierzchnia ułatwia montaż opony,
zapobiegając ucieczce powietrza wokół stopki przy każdym wcięciu podczas
pompowania. Solid Strip chroni również hermetyczny system przed przebiciem w
przypadku złamania szprychy.
Potrzebujesz pewności, że
Twoje koła gravelowe zapewnią lekkość, ale nadal wytrzymają całe sezony jazdy?
Koła Proterra Light i23 i i25 zapewniają długoterminową niezawodność dzięki
zaplotowi na trzy krzyże.
Rowerzyści enduro na całym
świecie przyjęli 30 mm jako podstawowy rozmiar obręczy dla opon o najczęstszych
szerokościach 2,4-2,5". Większość opon trailowych i enduro jest teraz
zaprojektowana do montażu na obręczach 30 mm, co zoptymalizuje objętość
powietrza, wsparcie ścian bocznych i profil opon. Ponieważ XC staje się bardziej
agresywne, a firmy oferują szersze opony XC, te lekkie 30-milimetrowe obręcze są
również doskonałym wyborem dla rowerzystów XC, dla których pewność jest
ważniejsza niż ścinanie gramów.
Koła Proterra są ręcznie
budowane w naszym zakładzie produkującym koła. Nasz zespół czarodziejów kół
łączy, napina i okleja każdą Proterrę z taką samą dbałością o szczegóły, z jaką
zapewniają własne koła. To praktyczne podejście pozwala nam śmiało stać za
naszymi kołami jako najbardziej niezawodni na rynku.
KOMPATYBILNOŚĆ BEZDĘTKOWA
TCS to nasz znormalizowany system obręczy/opony do opon bezdętkowych,
zaprojektowany w celu spełnienia międzynarodowych standardów ETRTO i zapewnienia
niezrównanej wydajności i niezawodności bezdętkowej. Komponenty TCS zmniejszają
wagę, zwiększają przyczepność, praktycznie eliminują przebicia i ugruntowały
swoją pozycję jako najbardziej niezawodny dostępny system bezdętkowy. Nasz
system TCS obejmuje opony, felgi, taśmy, uszczelniacze i zawory, aby zapewnić
kompleksowy pakiet niezrównanej wydajności i niezawodności bezdętkowej. Każda
felga Proterra korzysta z naszego systemu TCS (Tubeless Compatible System) i
jest dostarczana z zainstalowanym Solid Strip, taśmą do opon bezdętkowych TCS i
zaworami z czarnego stopu. Oznacza to, że wszystkie koła Proterra są gotowe na
opony bezdętkowe i uszczelniacz zaraz po wyjęciu z
pudełka.