Koła gravelowe CZR i23
zostały zaprojektowane tak, aby zminimalizować wagę, jednocześnie łącząc
sztywność i elastyczność, aby zmaksymalizować przenoszenie mocy i zwiększyć
komfort. Obręcze CZR i23 mają głębokość przekroju 24 mm, aby zmaksymalizować
transfer energii, zmniejszyć wagę, poprawić ugięcie pionowe i zmniejszyć
zmęczenie rowerzysty, podczas gdy haczykowata stopka poprawia również trzymanie
opony szosowej lub gravelowej pod wysokim ciśnieniem.
Wzmocnione łoża szprych
poprawiają ogólną wytrzymałość i trwałość kół, jednocześnie minimalizując wagę w
obszarach, w których potrzebna jest mniejsza wytrzymałość, a co za tym potrzeba
mniej materiału. Obręcze CZR i23 mają 3 mm asymetryczne przesunięcie szprych i
głębokość przekroju 24 mm, aby poprawić sztywność promieniową i zmaksymalizować
przenoszenie energii bez wpływu bocznego wiatru, jak inne koła o wyższych
profilach.
Wytrzymały nylonowy pasek,
który leży pomiędzy obręczą a taśmą do opon bezdętkowych, aby zapobiec
wciskaniu się taśmy do opon
bezdętkowych w otwory szprych i zapewnia gładkie połączenie opony z obręczą.
Gładka powierzchnia ułatwia montaż opony, zapobiegając ucieczce powietrza wokół
stopki przy każdym wcięciu podczas pompowania. Solid Strip chroni również
hermetyczny system przed przebiciem w przypadku złamania szprychy.
Koła szutrowe CZR i23 z 24
szprychami mają wzór plecenia na 2 krzyże, aby zwiększyć sztywność promieniową i
zmniejszyć wagę. Koła CZR i23 z 28 szprychami mają splot na 3 krzyże, aby
zwiększyć trwałość, a jednocześnie zapewnić dużą sztywność promieniową dzięki
dodatkowym szprychom.
Najlepsze na świecie
obręcze z włókna węglowego zasługiwały na połączenie z wysokiej jakości
piastami, które dodatkowo poprawiają osiągi lekkiego i niezawodnego zestawu kół
z włókna węglowego. Piasty Frequency mają konstrukcję z 6 zapadkami o niskim
oporze, która naprzemiennie styka się między dwoma zestawami grup po 3 zapadki,
aby zapewnić responsywne 5-stopniowe zazębianie piasty. Piasty Frequency
połączone z obręczami CZR i23 są wyposażone w lekkie sprężyny zapadkowe, które
minimalizują opór, a tym samym poprawiają wydajność.
Szprychy Pillar racing,
które są kute na zimno w aerodynamiczny kształt skrzydła, który zmniejsza opór
na końcu każdej szprychy. W rezultacie szprychy skrzydełkowe poprawiają ogólną
wydajność, zachowując jednocześnie wagę tradycyjnych płaskich
szprych.
Wszystkie koła CZR i23 są
wyposażone w sprawdzone nyple ze stopu aluminium Sapim, aby jeszcze bardziej
zmniejszyć całkowitą wagę koła, a jednocześnie podnieść wymagania
wytrzymałościowe dla kół gravelowych.
Jeździć z gwarancją pewności Jeśli podczas jazdy złamiesz naszą
karbonową obręcz CZR, wyślemy Ci jedną za darmo. Bez wyjątków. Nie widziałeś tej
ostrej skały, dopóki nie znalazłeś się w powietrzu? Po prostu jeździsz jak
pociąg towarowy bez hamulców? Jeśli jesteś pierwszym
właścicielem i jeździłeś na swoim rowerze, gdy to się stało, wymienimy je
bezpłatnie. Twoi przyjaciele mogą oceniać twój zły wybór linii, ale my tego nie
zrobimy. Zapewniamy również możliwość odbudowania koła i odesłania go do Ciebie
ze świeżymi szprychami i nyplami.