• Obecnie brak na stanie
WTB Opona 700x40 VULPINE S TCS LFR 120TPI SG
  • WTB Opona 700x40 VULPINE S TCS LFR 120TPI SG
  • WTB Opona 700x40 VULPINE S TCS LFR 120TPI SG

WTB Opona 700x40 VULPINE S TCS LFR 120TPI SG

W010-1045

Rozmiar: 700x40
waga: 517 g
Poziom: TCS Light Fast Rolling 120TPI
Technologie : Dual Compound DNA, Aramidowa linka, SG

255,00 zł
Brutto
Ilość
Obecnie brak na stanie

 

Polityka prywatności

 

Wysyłka i zwroty

Opis

Opis:

zastosowanie: gravel

warunki: kamienie, żwir, bruk, zniszczony asfalt,

To idealny wybór dla zawodników chcących zmaksymalizować prędkość na prostych bez utraty przyczepności w zakrętach. Solidna linia środkowa zapewnia czystą prędkość, a ciasno upakowane małe klocki wgryzają się w ziemię podczas pochylania się w zakrętach.

Zawodnicy gravelowi Whitney i Zack Allison wystawili Vulpine S na próbę między innymi podczas 8-dniowego wyścigu szutrowego Transcordilleras w Kolumbii, a także wyczerpującego 200-kilometrowego wyścigu Unbound Gravel w Kansas.

„Opony Vulpine S są najlepsze na świecie: duża objętość i trochę bieżnika bocznego na nierówny teren z gładkim bieżnikiem środkowym zapewniającym utrzymanie prędkości” – powiedział Zack Allison.

Pod bieżnikiem znajduje się szybki, elastyczny i trwały karkas SG TCS przystosowany do zastosowania bezdętkowego 120 tpi, który zwiększa komfort jazdy, zapewnia wystarczającą ochronę i utrzymuje wagę na absolutnym minimum.

„Ta opona zapewnia radość na szutrze. Wiosną jeździłem tym czymś po Kolumbii przez 60 godzin w 8 dni i nie miałem żadnych problemów. Tak naprawdę nadal ich używam” – powiedziała Whitney Allison.

Model 700c Vulpine S jest dostępny w szerokościach 40mm i 45 mm, z czarnymi i brązowymi ścianami bocznymi

TCS Light Cassing

Jedna warstwa elastycznego oplotu dostosowująca się do terenu, aby zapewnić maksimum wydajności, wyjątkowa niezawodność, niska masa rotująca.

SG

SG chroni ściany boczne przed przebiciem i zwiększa retencję powietrza w oponach wysokociśnieniowych.

DUAL DNA COMPOUND

Dual DNA to idealne połączenie wydajności, przyczepności i trwałość. Bieżnik środkowy ma twardszą mieszankę gumy, która zapewnia szybsze toczenie i zwiększoną wytrzymałość, podczas gdy boczne ścianki wykonane są z bardziej miękkiej, wolniej odbijającej się gumy co poprawia kontrolę i przyczepność.

Konfiguracja: LIGHT FAST ROLLING

Twardsza, szybka i wydajna mieszanka bieżnika na linii środkowej opony. Boki oraz boczne klocki opony powleczone miękką mieszanką zaprojektowaną aby być zgodnym, a jednocześnie godnym szlaku

GPRS:

Instrukcja obsługi

Ostrzeżenia:

Instrukcja obsługi opon WTB dla wszystkich opon WTB

PRZED KAŻDYM UŻYCIEM SPRAWDŹ KAŻDY Z NASTĘPUJĄCYCH ELEMENTÓW:

  • Zużycie/działanie hamulców: Zawsze sprawdzaj tarcze hamulcowe lub klocki hamulcowe pod kątem nadmiernego zużycia przed jazdą, a także działanie dźwigni i linek hamulcowych.

  • Naciąg szprych: Przed każdą jazdą zawsze sprawdzaj naciąg szprych. Zobacz sekcję 2 -Konserwacja i naprawa w instrukcji obsługi.

  • Zużycie/uszkodzenie/prawidłowość obręczy: Zawsze sprawdzaj obręcze pod kątem zużycia, wgnieceń, wyżłobień i uszkodzeń i czy koła są prawidłowe przed jazdą. Jeśli obręcze są uszkodzone, wymień je PRZED jazdą.

  • Opony: Zawsze sprawdzaj opony pod kątem przetarć lub uszkodzeń stopki opony i ściany bocznej opony. Jeśli którykolwiek z nich jest uszkodzony, zapoznaj się z OSTRZEŻENIEM w rozdziale 2(a) instrukcji obsługi

OGÓLNE OSTRZEŻENIE:

Fakt, że wybrałeś jeden lub więcej komponentów WTB do swojego roweru, wskazuje, że jesteś prawdopodobnie kolarzem o ponadprzeciętnym doświadczeniu; ale nie pozwól, aby to uśpiło Twoją czujność. Niezależnie od jak dużego doświadczenia jako kolarz, nie zapomnij przeczytać tego OSTRZEŻENIA lub uważnie przestrzegać poniższych instrukcji.

Postęp technologiczny sprawił, że rowery i komponenty rowerowe stały się bardziej złożone, a tempo innowacji rośnie. Wiele zadań związanych z instalacją, serwisowaniem i naprawą komponentów rowerowych wymaga specjalistycznej wiedzy i narzędzi. Nieprawidłowa instalacja, regulacja lub serwisowanie może spowodować uszkodzenie komponentu lub awarię komponentu.

Wszystkie produkty WTB powinny być instalowane przez wykwalifikowanego mechanika rowerowego przy użyciu odpowiednich profesjonalnych narzędzi. WTB nie ponosi odpowiedzialności za produkty, które są nieprawidłowo zainstalowane, zmontowane lub skonfigurowane.

Podczas instalowania komponentów WTB w połączeniu z komponentami innego producenta, zawsze należy postępować zgodnie z instrukcjami tego producenta dotyczącymi jego komponentów i instrukcjami WTB dotyczącymi komponentów WTB. W przypadku konfliktu poproś sprzedawcę o pomoc w jego rozwiązaniu. WTB nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia spowodowane instalacją produktów innych producentów.

Po każdej instalacji, regulacji lub naprawie roweru lub jego podzespołów przetestuj swoją pracę, wykonując jazdę próbną w kontrolowanym środowisku, z dala od samochodów, innych rowerzystów, przeszkód lub innych zagrożeń.

Nieprzestrzeganie tych instrukcji może skutkować awarią podzespołu. Awaria podzespołu może spowodować utratę kontroli nad rowerem i upadek, co może prowadzić do poważnych obrażeń lub śmierci. WTB nie może ostrzegać o wszystkich potencjalnych zagrożeniach wynikających z niewłaściwego użytkowania swoich produktów, tylko o tych, które można rozsądnie przewidzieć na podstawie przewidywanego użytkowania produktu, jak wynika z wieloletniego doświadczenia w rozwiązywaniu problemów z produktami i pytań konsumentów.

Ostrzeżenie: Zapoznaj się ze swoim rowerem i jego przeznaczeniem. Wybór niewłaściwego komponentu do zamierzonego celu może być niebezpieczny. Przeczytaj także w całości pierwsze OSTRZEŻENIE w sekcji Konserwacja i naprawa instrukcji obsługi.

Ostrzeżenie: Określ przeznaczenie opony WTB PRZED rozpoczęciem jazdy.

Ostrzeżenie: Niepowodzenie w potwierdzeniu zgodności, nieprawidłowa instalacja, obsługa i konserwacja jakiegokolwiek komponentu lub akcesorium może skutkować poważnymi obrażeniami lub śmiercią.

Ostrzeżenie: Niezastosowanie właściwego rozmiaru, grubości, typu wentyla i materiału dętki wewnętrznej z oponą WTB lub nieprawidłowa instalacja dętki wewnętrznej może skutkować niewłaściwym osadzeniem stopki opony w obręczy, co może prowadzić do nagłego spuszczenia powietrza z opony. Nagłe spuszczenie powietrza z opony może spowodować utratę kontroli, co może skutkować poważnymi obrażeniami lub śmiercią. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące prawidłowego rozmiaru, grubości, typu wentyla, materiału lub dopasowania dętki wewnętrznej, skontaktuj się ze swoim dealerem WTB lub wykwalifikowanym mechanikiem rowerowym.

Szczegóły produktu
W010-1045
Nowy

Opis

Rozmiar
40-622
Kolor
Czarny
Mieszanka
Dual DNA
Waga
517 g
Oplot
120 TPI
Typ
TCS
Poziom
TCS Light Fast Rolling
Ochrona antyprzebiciowa
SG
Nowy
16 innych produktów w tej samej kategorii: