WTB Opona 27,5x2,5 VERDICT THG TRITEC SG1
  • WTB Opona 27,5x2,5 VERDICT THG TRITEC SG1
  • WTB Opona 27,5x2,5 VERDICT THG TRITEC SG1

WTB Opona 27,5x2,5 VERDICT THG TRITEC SG1

W010-1082

Rozmiar: 27,5x2,5 60-584
waga: 1233 g
Poziom: TCS High Grip 60TPI
Technologie: TriTec, Aramidowa linka, SG1, IP

317,00 zł
Brutto Dostawa w ciągu 48 h
Ilość
Dostępny

 

Polityka prywatności

 

Wysyłka i zwroty

Opis

Opis:

VERDICT to nasza najbardziej agresywna opona przeznaczona do przodu. Gdy trakcja jest dla nas ważniejsza niż efektywność toczenia. Szerokie ponacinane klocki zapewniają przyczepność na luźnym terenie a otwarte przestrzenie pomiędzy klockami zapewniają doskonałe oczyszczanie się z błota.

Optymalna szerokość obręczy wewnątrz: 25-35 mm

zastosowanie: Enduro, Gravity
nawierzchnia: Luźna, Brudna, kamienista, mokra

FUNKCJE

  • Linia środkowa, strefa przejściowa i zewnętrzny bieżnik... wszystkie obszary mają masywne klocki. Wysokie gałki, które kopią głęboko, o długości, która wytrzymuje mocne hamowanie i grubych, wspierających podstawach, które nie wyginają się bez względu na to, jak mocno je wciskasz. Wydaj werdykt i zapomnij o czasach mycia przednich opon.

  • Bieżniki Verdict zostały zaktualizowane o ulepszone kształty klocków i nacięć, aby zapobiec ich zginaniu i zwiększyć wsparcie na zakrętach, jednocześnie wydłużając żywotność bieżnika. Głębokość nacięć została zmniejszona na najbardziej zewnętrznych klocków, aby poprawić wsparcie bez poświęcania przyczepności na mokrych korzeniach i skałach. Profil bieżnika został również zaktualizowany, aby poprawić przewidywalność podczas pokonywania zakrętów i zapewnić płynniejsze przejście od linii środkowej do bocznych klocków.

  • Ciągle otwarty kanał między klockami pośrednimi i bocznymi zapewnia oddzielne strefy doskonałej przyczepności podczas hamowania i na zakrętach. Duża otwarta przestrzeń między wszystkimi klockami pozwala bieżnikowi kopać w najsuchsze dni lata i rzucać błoto w najbardziej mokrych miesiącach.

  • Zaprojektowany, aby przede wszystkim kopać głęboko i poprawiać przyczepność na zakrętach. Istnieje niezliczona ilość możliwych konfiguracji, ale na początek sugerujemy połączenie Verdict 2.5 z Judge 2.4 z tyłu. Kombinacja Verdict/Judge utrzymuje przód w pozycji pionowej, podczas gdy Ty kierujesz tyłem. Verdict 2.5 okazał się również świetną tylną oponą dla e-bike’ów, które potrzebują niezrównanej przyczepności na luźnym lub mokrym terenie.

  • TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te mają bezdętkowy karkas TCS, który prawie eliminuje przebicia i pozwala na obniżenie ciśnienia w oponach, aby poprawić przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.

TRITEC

TriTec łączy trzy różne mieszanki gumy, aby zapewnić różne poziomy przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego klocka, zapewniając dodatkowe wsparcie pod bardziej miękkimi mieszankami użytymi w pozostałej części każdego klocka. Środkowe klocki są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia przyczepność i trwałość bez poświęcania wydajności toczenia, podczas gdy zewnętrzne klocki są wykonane z najbardziej miękkiej mieszanki, która zapewnia maksymalną przyczepność i powolne odbicie.

SG1

SG1 to najtwardsza i najtrwalsza technologia ochrony, jaka kiedykolwiek została połączona z kultowymi bieżnikami Trail Boss, Vigilante, Judge i Verdict firmy WTB, przenosząc sprawdzoną opcję dwuwarstwową „Tough” na zupełnie nowy poziom. Dodatkowa ochrona przed przebiciem przebiega pod bieżnikiem, dzięki czemu opona jest bardziej odporna na ostre przedmioty czyhające w błocie. Ale wzmocnienie na tym się nie kończy. Mając jasny cel wzmocnienia najbardziej narażonych obszarów opony, firma WTB wprowadziła nową technologię IP+, potrajając wysokość sprawdzonej technologii Inner Peace, którą można znaleźć we wszystkich oponach z obudową Tough. To ulepszenie nie tylko chroni stopkę opony przed uszkodzeniem, ale także znacznie wzmacnia strukturę ściany bocznej, zapewniając jednocześnie odpowiednią elastyczność.

Nasi sportowcy i testerzy ds. badań i rozwoju są szczególnie zachwyceni tą modernizacją, ponieważ pozwala ona na większy komfort i przyczepność dzięki niższemu ciśnieniu bez poświęcania stabilności opony przy dużych kompresjach lub podczas pokonywania ostrych zakrętów. Więcej ochrony ORAZ więcej wsparcia – to korzyść dla obu stron!

GPRS:

Instrukcja obsługi

Ostrzeżenia:

Instrukcja obsługi opon WTB dla wszystkich opon WTB

PRZED KAŻDYM UŻYCIEM SPRAWDŹ KAŻDY Z NASTĘPUJĄCYCH ELEMENTÓW:

  • Zużycie/działanie hamulców: Zawsze sprawdzaj tarcze hamulcowe lub klocki hamulcowe pod kątem nadmiernego zużycia przed jazdą, a także działanie dźwigni i linek hamulcowych.

  • Naciąg szprych: Przed każdą jazdą zawsze sprawdzaj naciąg szprych. Zobacz sekcję 2 -Konserwacja i naprawa w instrukcji obsługi.

  • Zużycie/uszkodzenie/prawidłowość obręczy: Zawsze sprawdzaj obręcze pod kątem zużycia, wgnieceń, wyżłobień i uszkodzeń i czy koła są prawidłowe przed jazdą. Jeśli obręcze są uszkodzone, wymień je PRZED jazdą.

  • Opony: Zawsze sprawdzaj opony pod kątem przetarć lub uszkodzeń stopki opony i ściany bocznej opony. Jeśli którykolwiek z nich jest uszkodzony, zapoznaj się z OSTRZEŻENIEM w rozdziale 2(a) instrukcji obsługi

OGÓLNE OSTRZEŻENIE:

Fakt, że wybrałeś jeden lub więcej komponentów WTB do swojego roweru, wskazuje, że jesteś prawdopodobnie kolarzem o ponadprzeciętnym doświadczeniu; ale nie pozwól, aby to uśpiło Twoją czujność. Niezależnie od jak dużego doświadczenia jako kolarz, nie zapomnij przeczytać tego OSTRZEŻENIA lub uważnie przestrzegać poniższych instrukcji.

Postęp technologiczny sprawił, że rowery i komponenty rowerowe stały się bardziej złożone, a tempo innowacji rośnie. Wiele zadań związanych z instalacją, serwisowaniem i naprawą komponentów rowerowych wymaga specjalistycznej wiedzy i narzędzi. Nieprawidłowa instalacja, regulacja lub serwisowanie może spowodować uszkodzenie komponentu lub awarię komponentu.

Wszystkie produkty WTB powinny być instalowane przez wykwalifikowanego mechanika rowerowego przy użyciu odpowiednich profesjonalnych narzędzi. WTB nie ponosi odpowiedzialności za produkty, które są nieprawidłowo zainstalowane, zmontowane lub skonfigurowane.

Podczas instalowania komponentów WTB w połączeniu z komponentami innego producenta, zawsze należy postępować zgodnie z instrukcjami tego producenta dotyczącymi jego komponentów i instrukcjami WTB dotyczącymi komponentów WTB. W przypadku konfliktu poproś sprzedawcę o pomoc w jego rozwiązaniu. WTB nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia spowodowane instalacją produktów innych producentów.

Po każdej instalacji, regulacji lub naprawie roweru lub jego podzespołów przetestuj swoją pracę, wykonując jazdę próbną w kontrolowanym środowisku, z dala od samochodów, innych rowerzystów, przeszkód lub innych zagrożeń.

Nieprzestrzeganie tych instrukcji może skutkować awarią podzespołu. Awaria podzespołu może spowodować utratę kontroli nad rowerem i upadek, co może prowadzić do poważnych obrażeń lub śmierci. WTB nie może ostrzegać o wszystkich potencjalnych zagrożeniach wynikających z niewłaściwego użytkowania swoich produktów, tylko o tych, które można rozsądnie przewidzieć na podstawie przewidywanego użytkowania produktu, jak wynika z wieloletniego doświadczenia w rozwiązywaniu problemów z produktami i pytań konsumentów.

Ostrzeżenie: Zapoznaj się ze swoim rowerem i jego przeznaczeniem. Wybór niewłaściwego komponentu do zamierzonego celu może być niebezpieczny. Przeczytaj także w całości pierwsze OSTRZEŻENIE w sekcji Konserwacja i naprawa instrukcji obsługi.

Ostrzeżenie: Określ przeznaczenie opony WTB PRZED rozpoczęciem jazdy.

Ostrzeżenie: Niepowodzenie w potwierdzeniu zgodności, nieprawidłowa instalacja, obsługa i konserwacja jakiegokolwiek komponentu lub akcesorium może skutkować poważnymi obrażeniami lub śmiercią.

Ostrzeżenie: Niezastosowanie właściwego rozmiaru, grubości, typu wentyla i materiału dętki wewnętrznej z oponą WTB lub nieprawidłowa instalacja dętki wewnętrznej może skutkować niewłaściwym osadzeniem stopki opony w obręczy, co może prowadzić do nagłego spuszczenia powietrza z opony. Nagłe spuszczenie powietrza z opony może spowodować utratę kontroli, co może skutkować poważnymi obrażeniami lub śmiercią. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące prawidłowego rozmiaru, grubości, typu wentyla, materiału lub dopasowania dętki wewnętrznej, skontaktuj się ze swoim dealerem WTB lub wykwalifikowanym mechanikiem rowerowym.

Szczegóły produktu
W010-1082
10 Przedmioty
Nowy

Opis

Rozmiar
60-584
Kolor
Czarny
Mieszanka
TriTec
Waga
1233 g
Oplot
60 TPI
Typ
TCS
Poziom
TCS Tough High Grip
Wzmocnienie
SG1
Nowy
16 innych produktów w tej samej kategorii: