Rogelli bermudy BUCCINO II czarne S

Ceny
Cena detaliczna netto
258,54 PLN /par
 
Cena detaliczna brutto
318,00 PLN /par
Oznaczenia
Kod kreskowy
8720567061376
Symbol
352254-000-2
Logistyka
Jednostka podstawowa
par
Waga
0.34 kg
Cechy
Kolor:
Płeć:
Pora roku:
Producent:
Rozmiar:
Szelki:
Opis

OPIS

Szorty rowerowe Buccino II to spodenki rowerowe o swobodnym wyglądzie. Idealne dla rowerzystów turystycznych poszukujących wygody, jaką zapewniają spodenki rowerowe o wyglądzie spodni rekreacyjnych. Idealne na taras lub postój rekreacyjny. Wewnętrzne spodenki Eco Mesh są wyposażone w wkładkę activ zapewniającą dodatkowy komfort siedzenia w siodle. Zewnętrzne spodenki posiadają dwie kieszenie: kieszeń zapinaną na zamek oraz kieszeń cargo zapinaną na rzep. Dodatkowo spodenki rowerowe posiadają dwie boczne kieszenie zapinane na zamek. Zapięcie na zatrzask z przodu ułatwia zakładanie i zdejmowanie, a elastyczny pas z tyłu zapewnia wygodne i bezpieczne dopasowanie.

Wybierz spodenki rowerowe Buccino II i ciesz się rekreacyjną jazdą na rowerze na zupełnie nowym poziomie. Szorty zapewniają nie tylko idealną równowagę pomiędzy funkcjonalnością i wygodą, ale także swobodę odkrywania i doceniania piękna otoczenia. Ruszaj w drogę i pozwól, aby Buccino II był Twoim przewodnikiem po fantastycznych rowerowych przygodach.

 

DETALE 

·         Szorty zewnętrzne Dynatech

·         Wewnętrzne spodenki Eco Mesh z wkładką activ

·         Zapięcie na guziki zatrzaskowe z przodu

·         Z tyłu elastyczny pas

·         1 kieszeń boczna zapinana na zamek błyskawiczny i 1 kieszeń cargo zapinana na rzep

·         Nadaje się do rekreacyjnej jazdy na rowerze

·         Green-R: zrównoważona produkcja

 

ROZMIAR

A: Zmierz swoją klatkę piersiową: Umieść metr krawiecki na wysokości pach, zmierz cały obwód na tej wysokości. Kobiety: Umieść metr krawiecki tuż pod pachami, zmierz cały obwód na tej wysokości.

B: By zmierzyć pas umieść metr krawiecki w najwęższym miejscu przy pasie.

C: By zmierzyć obwód w biodrach umieść metr w najszerszym punkcie bioder.

D: Długość mierzona jest z tyłu na karku gdzie powinien znajdować się kołnierzyk koszulki.

 

Mężczyźni

S

M

L

XL

XXL

3XL

4XL

5XL

6XL

7XL

A

Klatka piersiowa

88-94 

92-100

98-106

104-110

108-114

114-122

122-130

130-138

138-146

146-154

B

Pas

 76-80

80-84

84-88

 88-94

94-100

100-105

105-110

110-115

115-120

120-125

C

Biodra

 89-93

93-97

97-101

101-105

105-109

109-113

113-117

117-123

123-129

129-135

D

Długość tułowia

 63-65,5

65,5-68

67-70

69-72

71-74

73-76

75-77

77-79

79-81

81-83

 

GPRS

Prać w pralce w chłodnej wodzie i na lewej stronie.

Używać łagodnego detergentu.

Prać ciemne kolory oddzielnie.

Nie wybielać.

Nie suszyć w suszarce bębnowej.

Nie czyścić chemicznie.

Trzymać z dala od ognia.

Informacje o producencie

Rogelli Sportswear zostało założone w 1974 roku w Brabancji Północnej, sercu holenderskiego świata kolarstwa. Rogelli Sportswear ma na swoim koncie wiele lat sukcesów, a w 1992 roku Rini Wagtmans przejął markę Rogelli jako część GOWA Sportswear BV.

Rini Wagtmans był zawodowym kolarzem i czterokrotnie startował w Tour de France. Jest jednym z Holendrów, którzy podczas Tour de France jechali w słynnej żółtej koszulce. Przed nim była wspaniała kariera kolarska, dopóki nie zaczął podupadać na zdrowiu. Zachorował na serce i musiał przestać jeździć na rowerze. Jednak jego pasja do kolarstwa pozostała, a Rini postanowił założyć firmę produkującą odzież kolarską. Wiedział lepiej niż ktokolwiek inny, jak powinna wyglądać dobra i wygodna odzież kolarska i postawił sobie za cel ulepszenie odzieży dla kolarzy. Opierając się na własnym doświadczeniu i wiedzy fachowej, zlecił wykonanie odzieży kolarskiej, która oprócz tego, że była funkcjonalna, była również wygodna. Okazało się to dobrym posunięciem i Rogelli rozwinęło się w odnoszącą sukcesy markę odzieży kolarskiej.

Prawdziwy rodzinny biznes

Syn Riniego, Marijn Wagtmans, przejął firmę w 1996 roku. Dostrzegł nowe możliwości, a Rogelli pod jego rządami rozwinął się w międzynarodową markę odzieży sportowej. Kiedy handel elektroniczny i marketing internetowy stały się coraz ważniejsze w świecie biznesu, trzecie pokolenie było gotowe na modernizację firmy. Tymczasem od 2018 roku firmą zarządzają dwaj wnukowie Riniego, Melvin i Michael Wagtmans. Melvin, najmłodszy syn Marijna, jako dyrektor generalny zajmuje się sprawami organizacyjnymi, a jego starszy brat Michael, jako dyrektor kreatywny, zajmuje się głównie rozwojem kolekcji. Kolekcji, która nie składa się już tylko z odzieży rowerowej, ale została rozszerzona o odzież do biegania, odzież do triathlonu, odzież fitness, a nawet linię casualową.

Jasna wizja

Od czasu przejęcia firmy przez trzecie pokolenie Rogelli buduje zrównoważoną przyszłość. Melvin Wagtmans: „Naszą misją jest umożliwienie jak największej liczbie osób cieszenia się ulubionym sportem w wygodnej odzieży sportowej. Wierzymy, że możemy tworzyć odzież sportową, w której każdy może cieszyć się sportem: amatorzy, profesjonaliści i wszystko pomiędzy. Cieszenie się dystansem w wysokiej jakości i funkcjonalnej odzieży sportowej, to jest to, co reprezentujemy”. Hasło Rogelli nie bez powodu brzmi „Ciesz się dystansem”. To motto znajduje odzwierciedlenie nie tylko w projektowaniu odzieży, w której komfort nadal jest w centrum uwagi, ale także w historii, którą opowiada Rogelli. Kto kupuje odzież sportową od Rogelli, jest częścią tej historii. Historii, która kręci się wokół cieszenia się sportem.

Producent:
Rogelli B.V.
Rithmeesterpark 9
4838 GZ Breda
Niderlandy
sales@rogelli.com
https://rogelli.com/

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B