Rogelli bluza WADDED II zielono czarna 3XL

Ceny
Cena detaliczna netto
332,52 PLN /szt.
 
Cena detaliczna brutto
409,00 PLN /szt.
Oznaczenia
Kod kreskowy
8720567039702
Symbol
351833-400-7
Logistyka
Jednostka podstawowa
szt.
Cechy
Kolor:
Płeć:
Pora roku:
Producent:
Rozmiar:
Zamek:
Opis

Po sukcesie kurtki zimowej Wadded, w tym roku oferujemy zaktualizowaną wersję Wadded II. Ta wysoce funkcjonalna kurtka zimowa zapewnia optymalną ochronę przed zimnym wiatrem dzięki zastosowaniu izolującej syntetycznej podszewki puchowej.

Ocieplana kurtka rowerowa jest lekka, cienka i elastyczna, a jednocześnie ciepła. Pikowane detale na piersi i ramionach oraz kołnierzu nadają kurtce sportowy wygląd i pomagają zachować ciepło ciała. Oddychający panel tylny pozwala na utratę nadmiaru nagromadzonego ciepła, zapewniając optymalną regulację temperatury.

Wiatroszczelne rękawy z membraną softshell i wewnętrzną podszewką z polaru mają elastyczne ściągacze w rękawach. W ten sposób wiatr nie ma szans i możesz cieszyć się ulubionym sportem także zimą.

Ta wersja 2.0 posiada również zoptymalizowane tylne kieszenie z większą ilością miejsca do przechowywania. Zaktualizowana konstrukcja ma większy otwór, a zamek jest łatwiej dostępny dzięki dłuższemu sznurkowi z gumowym ściągaczem.


• Krój typu Race

• Watowana izolacja DWR 240g z przodu i na ramionach

• Softshell Dynashield 5000 z polarową podszewką na rękawach i bocznych panelach

• szczotkowana tkanina Dynatherm Flex DWR na tylnym panelu

• wiatroszczelne rękawy z wewnętrzną podszewką z polaru

• Elastyczne mankiety po wewnętrznej stronie kurtki

• Elastyczny pas z silikonowymi detalami

• Trzy tylne kieszenie

• Dodatkowa kieszeń zapinana na zamek

• Odblaskowe akcenty dla dodatkowej widoczności

Informacje o producencie

Rogelli Sportswear zostało założone w 1974 roku w Brabancji Północnej, sercu holenderskiego świata kolarstwa. Rogelli Sportswear ma na swoim koncie wiele lat sukcesów, a w 1992 roku Rini Wagtmans przejął markę Rogelli jako część GOWA Sportswear BV.

Rini Wagtmans był zawodowym kolarzem i czterokrotnie startował w Tour de France. Jest jednym z Holendrów, którzy podczas Tour de France jechali w słynnej żółtej koszulce. Przed nim była wspaniała kariera kolarska, dopóki nie zaczął podupadać na zdrowiu. Zachorował na serce i musiał przestać jeździć na rowerze. Jednak jego pasja do kolarstwa pozostała, a Rini postanowił założyć firmę produkującą odzież kolarską. Wiedział lepiej niż ktokolwiek inny, jak powinna wyglądać dobra i wygodna odzież kolarska i postawił sobie za cel ulepszenie odzieży dla kolarzy. Opierając się na własnym doświadczeniu i wiedzy fachowej, zlecił wykonanie odzieży kolarskiej, która oprócz tego, że była funkcjonalna, była również wygodna. Okazało się to dobrym posunięciem i Rogelli rozwinęło się w odnoszącą sukcesy markę odzieży kolarskiej.

Prawdziwy rodzinny biznes

Syn Riniego, Marijn Wagtmans, przejął firmę w 1996 roku. Dostrzegł nowe możliwości, a Rogelli pod jego rządami rozwinął się w międzynarodową markę odzieży sportowej. Kiedy handel elektroniczny i marketing internetowy stały się coraz ważniejsze w świecie biznesu, trzecie pokolenie było gotowe na modernizację firmy. Tymczasem od 2018 roku firmą zarządzają dwaj wnukowie Riniego, Melvin i Michael Wagtmans. Melvin, najmłodszy syn Marijna, jako dyrektor generalny zajmuje się sprawami organizacyjnymi, a jego starszy brat Michael, jako dyrektor kreatywny, zajmuje się głównie rozwojem kolekcji. Kolekcji, która nie składa się już tylko z odzieży rowerowej, ale została rozszerzona o odzież do biegania, odzież do triathlonu, odzież fitness, a nawet linię casualową.

Jasna wizja

Od czasu przejęcia firmy przez trzecie pokolenie Rogelli buduje zrównoważoną przyszłość. Melvin Wagtmans: „Naszą misją jest umożliwienie jak największej liczbie osób cieszenia się ulubionym sportem w wygodnej odzieży sportowej. Wierzymy, że możemy tworzyć odzież sportową, w której każdy może cieszyć się sportem: amatorzy, profesjonaliści i wszystko pomiędzy. Cieszenie się dystansem w wysokiej jakości i funkcjonalnej odzieży sportowej, to jest to, co reprezentujemy”. Hasło Rogelli nie bez powodu brzmi „Ciesz się dystansem”. To motto znajduje odzwierciedlenie nie tylko w projektowaniu odzieży, w której komfort nadal jest w centrum uwagi, ale także w historii, którą opowiada Rogelli. Kto kupuje odzież sportową od Rogelli, jest częścią tej historii. Historii, która kręci się wokół cieszenia się sportem.

Producent:
Rogelli B.V.
Rithmeesterpark 9
4838 GZ Breda
Niderlandy
sales@rogelli.com
https://rogelli.com/

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B