OPIS
Odkryj koszulkę z krótkim rękawem ADVNTR Core MTB, luźną koszulkę z funkcjonalnymi rozwiązaniami. Wykonana z materiału Eco Airlite (poliester z recyklingu) zapewnia najwyższy komfort. Jak sama nazwa wskazuje, materiał Airlite jest lekki i przewiewny.
Odblaskowy nadruk zapewnia dodatkową widoczność w słabym świetle i nadaje koszulce solidny wygląd, podobnie jak ekskluzywna etykieta ADVNTR. Podejdź do szlaków z pewnością siebie i wybierz się na pełną przygód przejażdżkę. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby cieszyć się tym doświadczeniem.
Nasze zaangażowanie na rzecz lepszego środowiska ożywa dzięki Green-R. W podróży do bardziej ekologicznego świata, krok po kroku dbamy o zrównoważony rozwój naszego procesu produkcyjnego. Ta odzież jest częścią tej podróży. Ciesz się zrównoważoną odzieżą sportową i pomóż zmniejszyć nasz ślad ekologiczny. Razem przyczyniamy się do bardziej ekologicznej przyszłości. Ciesz się dystansem z Green-R.
DETALE
Krój Luźny
Materiał Eco Airlite
Odblaskowe detale dla lepszej widoczności
Green-R: zrównoważona produkcja
ROZMIAR
A: Zmierz swoją klatkę piersiową: Umieść metr krawiecki na wysokości pach, zmierz cały obwód na tej wysokości. Kobiety: Umieść metr krawiecki tuż pod pachami, zmierz cały obwód na tej wysokości.
B: By zmierzyć pas umieść metr krawiecki w najwęższym miejscu przy pasie.
C: By zmierzyć obwód w biodrach umieść metr w najszerszym punkcie bioder.
D: Długość mierzona jest z tyłu na karku gdzie powinien znajdować się kołnierzyk koszulki.
|
| Mężczyźni | S | M | L | XL | XXL | 3XL | 4XL | 5XL | 6XL | 7XL |
| A | Klatka piersiowa | 88-94 | 92-100 | 98-106 | 104-110 | 108-114 | 114-122 | 122-130 | 130-138 | 138-146 | 146-154 |
| B | Pas | 76-80 | 80-84 | 84-88 | 88-94 | 94-100 | 100-105 | 105-110 | 110-115 | 115-120 | 120-125 |
| C | Biodra | 89-93 | 93-97 | 97-101 | 101-105 | 105-109 | 109-113 | 113-117 | 117-123 | 123-129 | 129-135 |
| D | Długość tułowia | 63-65,5 | 65,5-68 | 67-70 | 69-72 | 71-74 | 73-76 | 75-77 | 77-79 | 79-81 | 81-83 |
GPRS
Prać w pralce w chłodnej wodzie i na lewej stronie.
Używać łagodnego detergentu.
Prać ciemne kolory oddzielnie.
Nie wybielać.
Nie suszyć w suszarce bębnowej.
Nie czyścić chemicznie.
Trzymać z dala od ognia.

Rogelli Sportswear zostało założone w 1974 roku w Brabancji Północnej, sercu holenderskiego świata kolarstwa. Rogelli Sportswear ma na swoim koncie wiele lat sukcesów, a w 1992 roku Rini Wagtmans przejął markę Rogelli jako część GOWA Sportswear BV.
Rini Wagtmans był zawodowym kolarzem i czterokrotnie startował w Tour de France. Jest jednym z Holendrów, którzy podczas Tour de France jechali w słynnej żółtej koszulce. Przed nim była wspaniała kariera kolarska, dopóki nie zaczął podupadać na zdrowiu. Zachorował na serce i musiał przestać jeździć na rowerze. Jednak jego pasja do kolarstwa pozostała, a Rini postanowił założyć firmę produkującą odzież kolarską. Wiedział lepiej niż ktokolwiek inny, jak powinna wyglądać dobra i wygodna odzież kolarska i postawił sobie za cel ulepszenie odzieży dla kolarzy. Opierając się na własnym doświadczeniu i wiedzy fachowej, zlecił wykonanie odzieży kolarskiej, która oprócz tego, że była funkcjonalna, była również wygodna. Okazało się to dobrym posunięciem i Rogelli rozwinęło się w odnoszącą sukcesy markę odzieży kolarskiej.
Prawdziwy rodzinny biznes
Syn Riniego, Marijn Wagtmans, przejął firmę w 1996 roku. Dostrzegł nowe możliwości, a Rogelli pod jego rządami rozwinął się w międzynarodową markę odzieży sportowej. Kiedy handel elektroniczny i marketing internetowy stały się coraz ważniejsze w świecie biznesu, trzecie pokolenie było gotowe na modernizację firmy. Tymczasem od 2018 roku firmą zarządzają dwaj wnukowie Riniego, Melvin i Michael Wagtmans. Melvin, najmłodszy syn Marijna, jako dyrektor generalny zajmuje się sprawami organizacyjnymi, a jego starszy brat Michael, jako dyrektor kreatywny, zajmuje się głównie rozwojem kolekcji. Kolekcji, która nie składa się już tylko z odzieży rowerowej, ale została rozszerzona o odzież do biegania, odzież do triathlonu, odzież fitness, a nawet linię casualową.
Jasna wizja
Od czasu przejęcia firmy przez trzecie pokolenie Rogelli buduje zrównoważoną przyszłość. Melvin Wagtmans: „Naszą misją jest umożliwienie jak największej liczbie osób cieszenia się ulubionym sportem w wygodnej odzieży sportowej. Wierzymy, że możemy tworzyć odzież sportową, w której każdy może cieszyć się sportem: amatorzy, profesjonaliści i wszystko pomiędzy. Cieszenie się dystansem w wysokiej jakości i funkcjonalnej odzieży sportowej, to jest to, co reprezentujemy”. Hasło Rogelli nie bez powodu brzmi „Ciesz się dystansem”. To motto znajduje odzwierciedlenie nie tylko w projektowaniu odzieży, w której komfort nadal jest w centrum uwagi, ale także w historii, którą opowiada Rogelli. Kto kupuje odzież sportową od Rogelli, jest częścią tej historii. Historii, która kręci się wokół cieszenia się sportem.
Producent:
Rogelli B.V.
Rithmeesterpark 9
4838 GZ Breda
Niderlandy
sales@rogelli.com
https://rogelli.com/

ul. Gliwicka 7,
47-240 Bierawa
77 487 28 11