Rogelli koszulka ADVNTR DISTANCE XXL szara

Ceny
Cena detaliczna netto
164,23 PLN /szt.
 
Cena detaliczna brutto
202,00 PLN /szt.
Oznaczenia
Kod kreskowy
8720567072440
Symbol
352383-200-6
Logistyka
Jednostka podstawowa
szt.
Waga
0.23 kg
Cechy
Kolor:
Płeć:
Pora roku:
Producent:
Rozmiar:
Zamek:
Opis

OPIS

Odkryj najlepszą koszulkę MTB, zaprojektowaną dla żądnych przygód rowerzystów, którzy cenią sobie przyjemność z jazdy na równi z komfortem. Koszulka ADVNTR Distance MTB jest wykonana z wysokiej jakości materiału Eco Dynaflex Pique. Ta elastyczna tkanina jest trwała, lekka i oddychająca, dzięki czemu pozwala wygodnie cieszyć się każdą jazdą.

Bezszwowe zakończenia rękawów zapewniają opływowy wygląd i idealne dopasowanie. Ukryty kołnierz zapewnia dodatkowy komfort i styl podczas przygód na szlaku.

Uwzględniono również wygodne opcje przechowywania: zapinana na zamek kieszeń z tyłu koszulki, wraz z przydatną ściereczką do czyszczenia, na przykład okularów. Ściereczka jest przymocowana do gumki, więc jej nie zgubisz.

Odblaskowy nadruk zapewnia dodatkową widoczność, nawet przy słabym oświetleniu. Niezależnie od tego, czy odkrywasz góry wcześnie rano, czy kontynuujesz swoje przygody wieczorem, w tej koszulce zawsze będziesz się wyróżniać.

 

DETALE

  • Krój Luźny

  • Tkanina Eco Dynaflex Pique

  • Bezszwowe zakończenia rękawów (zgrzewane)

  • Ukryty kołnierz dla dodatkowego komfortu

  • Tylna kieszeń z zamkiem błyskawicznym zawierająca ściereczkę do czyszczenia

  • Odblaskowy nadruk dla lepszej widoczności

  • Green-R: zrównoważona produkcja

     

    ROZMIAR

    A: Zmierz swoją klatkę piersiową: Umieść metr krawiecki na wysokości pach, zmierz cały obwód na tej wysokości. Kobiety: Umieść metr krawiecki tuż pod pachami, zmierz cały obwód na tej wysokości.

    B: By zmierzyć pas umieść metr krawiecki w najwęższym miejscu przy pasie.

    C: By zmierzyć obwód w biodrach umieść metr w najszerszym punkcie bioder.

    D: Długość mierzona jest z tyłu na karku gdzie powinien znajdować się kołnierzyk koszulki.

 

Mężczyźni

S

M

L

XL

XXL

3XL

4XL

5XL

6XL

7XL

A

Klatka piersiowa

88-94 

92-100

98-106

104-110

108-114

114-122

122-130

130-138

138-146

146-154

B

Pas

 76-80

80-84

84-88

 88-94

94-100

100-105

105-110

110-115

115-120

120-125

C

Biodra

 89-93

93-97

97-101

101-105

105-109

109-113

113-117

117-123

123-129

129-135

D

Długość tułowia

 63-65,5

65,5-68

67-70

69-72

71-74

73-76

75-77

77-79

79-81

81-83

 

GPRS

Prać w pralce w chłodnej wodzie i na lewej stronie.

Używać łagodnego detergentu.

Prać ciemne kolory oddzielnie.

Nie wybielać.

Nie suszyć w suszarce bębnowej.

Nie czyścić chemicznie.

Trzymać z dala od ognia.

Informacje o producencie

Rogelli Sportswear zostało założone w 1974 roku w Brabancji Północnej, sercu holenderskiego świata kolarstwa. Rogelli Sportswear ma na swoim koncie wiele lat sukcesów, a w 1992 roku Rini Wagtmans przejął markę Rogelli jako część GOWA Sportswear BV.

Rini Wagtmans był zawodowym kolarzem i czterokrotnie startował w Tour de France. Jest jednym z Holendrów, którzy podczas Tour de France jechali w słynnej żółtej koszulce. Przed nim była wspaniała kariera kolarska, dopóki nie zaczął podupadać na zdrowiu. Zachorował na serce i musiał przestać jeździć na rowerze. Jednak jego pasja do kolarstwa pozostała, a Rini postanowił założyć firmę produkującą odzież kolarską. Wiedział lepiej niż ktokolwiek inny, jak powinna wyglądać dobra i wygodna odzież kolarska i postawił sobie za cel ulepszenie odzieży dla kolarzy. Opierając się na własnym doświadczeniu i wiedzy fachowej, zlecił wykonanie odzieży kolarskiej, która oprócz tego, że była funkcjonalna, była również wygodna. Okazało się to dobrym posunięciem i Rogelli rozwinęło się w odnoszącą sukcesy markę odzieży kolarskiej.

Prawdziwy rodzinny biznes

Syn Riniego, Marijn Wagtmans, przejął firmę w 1996 roku. Dostrzegł nowe możliwości, a Rogelli pod jego rządami rozwinął się w międzynarodową markę odzieży sportowej. Kiedy handel elektroniczny i marketing internetowy stały się coraz ważniejsze w świecie biznesu, trzecie pokolenie było gotowe na modernizację firmy. Tymczasem od 2018 roku firmą zarządzają dwaj wnukowie Riniego, Melvin i Michael Wagtmans. Melvin, najmłodszy syn Marijna, jako dyrektor generalny zajmuje się sprawami organizacyjnymi, a jego starszy brat Michael, jako dyrektor kreatywny, zajmuje się głównie rozwojem kolekcji. Kolekcji, która nie składa się już tylko z odzieży rowerowej, ale została rozszerzona o odzież do biegania, odzież do triathlonu, odzież fitness, a nawet linię casualową.

Jasna wizja

Od czasu przejęcia firmy przez trzecie pokolenie Rogelli buduje zrównoważoną przyszłość. Melvin Wagtmans: „Naszą misją jest umożliwienie jak największej liczbie osób cieszenia się ulubionym sportem w wygodnej odzieży sportowej. Wierzymy, że możemy tworzyć odzież sportową, w której każdy może cieszyć się sportem: amatorzy, profesjonaliści i wszystko pomiędzy. Cieszenie się dystansem w wysokiej jakości i funkcjonalnej odzieży sportowej, to jest to, co reprezentujemy”. Hasło Rogelli nie bez powodu brzmi „Ciesz się dystansem”. To motto znajduje odzwierciedlenie nie tylko w projektowaniu odzieży, w której komfort nadal jest w centrum uwagi, ale także w historii, którą opowiada Rogelli. Kto kupuje odzież sportową od Rogelli, jest częścią tej historii. Historii, która kręci się wokół cieszenia się sportem.

Producent:
Rogelli B.V.
Rithmeesterpark 9
4838 GZ Breda
Niderlandy
sales@rogelli.com
https://rogelli.com/

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B