OPIS
Przedstawiamy sportowe okulary przeciwsłoneczne Mirage – gdzie wszechstronność i wygoda idą w parze.
Sportowe okulary przeciwsłoneczne Mirage są przeznaczone dla poszukiwaczy przygód, którzy cenią sobie wszechstronność i wygodę. Niezależnie od tego, czy eksplorujesz szczyty górskie, przemierzasz szlaki, czy po prostu cieszysz się słonecznym dniem, te okulary przeciwsłoneczne dostosowują się do Twoich potrzeb.
Wykonane z elastycznego materiału TR90 sportowe okulary przeciwsłoneczne Mirage są lekkie i wytrzymałe, dzięki czemu idealnie nadają się do wszystkich przygód na świeżym powietrzu. Cylindryczna soczewka PC z podstawą 6C i powłoką Smoke Silver Mirror zapewnia doskonałą przejrzystość optyczną niezależnie od warunków.
Regulowane końcówki zauszników i regulowany nosek zapewniają idealne dopasowanie, niezależnie od kształtu twarzy. Niezależnie od tego, czy wspinasz się, jeździsz na rowerze czy wędrujesz, sportowe okulary przeciwsłoneczne Mirage pozostają wygodnie na swoim miejscu.
DETALE
Elastyczny materiał TR90
Cylindryczna soczewka PC z bazą 6C
Powłoka Smoke Silver Mirror
Kategoria filtra 2
Obróbka odporna na zarysowania
Regulowane końcówki zauszników
Regulowany nosek
W zestawie etui na okulary EVA

Rogelli Sportswear zostało założone w 1974 roku w Brabancji Północnej, sercu holenderskiego świata kolarstwa. Rogelli Sportswear ma na swoim koncie wiele lat sukcesów, a w 1992 roku Rini Wagtmans przejął markę Rogelli jako część GOWA Sportswear BV.
Rini Wagtmans był zawodowym kolarzem i czterokrotnie startował w Tour de France. Jest jednym z Holendrów, którzy podczas Tour de France jechali w słynnej żółtej koszulce. Przed nim była wspaniała kariera kolarska, dopóki nie zaczął podupadać na zdrowiu. Zachorował na serce i musiał przestać jeździć na rowerze. Jednak jego pasja do kolarstwa pozostała, a Rini postanowił założyć firmę produkującą odzież kolarską. Wiedział lepiej niż ktokolwiek inny, jak powinna wyglądać dobra i wygodna odzież kolarska i postawił sobie za cel ulepszenie odzieży dla kolarzy. Opierając się na własnym doświadczeniu i wiedzy fachowej, zlecił wykonanie odzieży kolarskiej, która oprócz tego, że była funkcjonalna, była również wygodna. Okazało się to dobrym posunięciem i Rogelli rozwinęło się w odnoszącą sukcesy markę odzieży kolarskiej.
Prawdziwy rodzinny biznes
Syn Riniego, Marijn Wagtmans, przejął firmę w 1996 roku. Dostrzegł nowe możliwości, a Rogelli pod jego rządami rozwinął się w międzynarodową markę odzieży sportowej. Kiedy handel elektroniczny i marketing internetowy stały się coraz ważniejsze w świecie biznesu, trzecie pokolenie było gotowe na modernizację firmy. Tymczasem od 2018 roku firmą zarządzają dwaj wnukowie Riniego, Melvin i Michael Wagtmans. Melvin, najmłodszy syn Marijna, jako dyrektor generalny zajmuje się sprawami organizacyjnymi, a jego starszy brat Michael, jako dyrektor kreatywny, zajmuje się głównie rozwojem kolekcji. Kolekcji, która nie składa się już tylko z odzieży rowerowej, ale została rozszerzona o odzież do biegania, odzież do triathlonu, odzież fitness, a nawet linię casualową.
Jasna wizja
Od czasu przejęcia firmy przez trzecie pokolenie Rogelli buduje zrównoważoną przyszłość. Melvin Wagtmans: „Naszą misją jest umożliwienie jak największej liczbie osób cieszenia się ulubionym sportem w wygodnej odzieży sportowej. Wierzymy, że możemy tworzyć odzież sportową, w której każdy może cieszyć się sportem: amatorzy, profesjonaliści i wszystko pomiędzy. Cieszenie się dystansem w wysokiej jakości i funkcjonalnej odzieży sportowej, to jest to, co reprezentujemy”. Hasło Rogelli nie bez powodu brzmi „Ciesz się dystansem”. To motto znajduje odzwierciedlenie nie tylko w projektowaniu odzieży, w której komfort nadal jest w centrum uwagi, ale także w historii, którą opowiada Rogelli. Kto kupuje odzież sportową od Rogelli, jest częścią tej historii. Historii, która kręci się wokół cieszenia się sportem.
Producent:
Rogelli B.V.
Rithmeesterpark 9
4838 GZ Breda
Niderlandy
sales@rogelli.com
https://rogelli.com/

ul. Gliwicka 7,
47-240 Bierawa
77 487 28 11