Recon Photochromic to innowacyjne okulary, które doskonale łączą funkcjonalność i wygodę. Okulary mają efekt ciemnienia w jasnym świetle słonecznym. Dzięki samo przyciemniającym się soczewkom Twoje oczy są zawsze chronione przed słońcem, bez konieczności zmiany okularów lub soczewek. Soczewka Photochromic Smoke automatycznie dostosowuje się do jasności światła słonecznego, dzięki czemu zawsze masz optymalny widok. Czy jeździsz na rowerze o wschodzie słońca? Wtedy kolor soczewek ciemnieje, dzięki czemu Twoje oczy są doskonale chronione przed słońcem. Czy słońce znika za chmurami? Wtedy soczewki stają się jaśniejsze, dzięki czemu możesz wyraźnie widzieć, a Twoje oczy są chronione przed wiatrem, wodą i brudem. Woda i brud szybko opuszczają gładkie cylindryczne soczewki PC o podstawie 6,5 C dzięki hydrofobowej obróbce. Odporna na zarysowania powłoka soczewek zapewnia również, że soczewki nie zostaną łatwo uszkodzone. Okulary wykonane są z lekkiego i elastycznego materiału TR90, a dzięki regulowanym zausznikom Hytrel i regulowanym gumowym noskom łatwo dopasowują się do kształtu głowy, dzięki czemu możesz wygodnie cieszyć się dystansem.

Rogelli Sportswear zostało założone w 1974 roku w Brabancji Północnej, sercu holenderskiego świata kolarstwa. Rogelli Sportswear ma na swoim koncie wiele lat sukcesów, a w 1992 roku Rini Wagtmans przejął markę Rogelli jako część GOWA Sportswear BV.
Rini Wagtmans był zawodowym kolarzem i czterokrotnie startował w Tour de France. Jest jednym z Holendrów, którzy podczas Tour de France jechali w słynnej żółtej koszulce. Przed nim była wspaniała kariera kolarska, dopóki nie zaczął podupadać na zdrowiu. Zachorował na serce i musiał przestać jeździć na rowerze. Jednak jego pasja do kolarstwa pozostała, a Rini postanowił założyć firmę produkującą odzież kolarską. Wiedział lepiej niż ktokolwiek inny, jak powinna wyglądać dobra i wygodna odzież kolarska i postawił sobie za cel ulepszenie odzieży dla kolarzy. Opierając się na własnym doświadczeniu i wiedzy fachowej, zlecił wykonanie odzieży kolarskiej, która oprócz tego, że była funkcjonalna, była również wygodna. Okazało się to dobrym posunięciem i Rogelli rozwinęło się w odnoszącą sukcesy markę odzieży kolarskiej.
Prawdziwy rodzinny biznes
Syn Riniego, Marijn Wagtmans, przejął firmę w 1996 roku. Dostrzegł nowe możliwości, a Rogelli pod jego rządami rozwinął się w międzynarodową markę odzieży sportowej. Kiedy handel elektroniczny i marketing internetowy stały się coraz ważniejsze w świecie biznesu, trzecie pokolenie było gotowe na modernizację firmy. Tymczasem od 2018 roku firmą zarządzają dwaj wnukowie Riniego, Melvin i Michael Wagtmans. Melvin, najmłodszy syn Marijna, jako dyrektor generalny zajmuje się sprawami organizacyjnymi, a jego starszy brat Michael, jako dyrektor kreatywny, zajmuje się głównie rozwojem kolekcji. Kolekcji, która nie składa się już tylko z odzieży rowerowej, ale została rozszerzona o odzież do biegania, odzież do triathlonu, odzież fitness, a nawet linię casualową.
Jasna wizja
Od czasu przejęcia firmy przez trzecie pokolenie Rogelli buduje zrównoważoną przyszłość. Melvin Wagtmans: „Naszą misją jest umożliwienie jak największej liczbie osób cieszenia się ulubionym sportem w wygodnej odzieży sportowej. Wierzymy, że możemy tworzyć odzież sportową, w której każdy może cieszyć się sportem: amatorzy, profesjonaliści i wszystko pomiędzy. Cieszenie się dystansem w wysokiej jakości i funkcjonalnej odzieży sportowej, to jest to, co reprezentujemy”. Hasło Rogelli nie bez powodu brzmi „Ciesz się dystansem”. To motto znajduje odzwierciedlenie nie tylko w projektowaniu odzieży, w której komfort nadal jest w centrum uwagi, ale także w historii, którą opowiada Rogelli. Kto kupuje odzież sportową od Rogelli, jest częścią tej historii. Historii, która kręci się wokół cieszenia się sportem.
Producent:
Rogelli B.V.
Rithmeesterpark 9
4838 GZ Breda
Niderlandy
sales@rogelli.com
https://rogelli.com/

ul. Gliwicka 7,
47-240 Bierawa
77 487 28 11