Rogelli podkoszulka długi rękaw ESSENTIAL L/XL

Ceny
Cena detaliczna netto
122,76 PLN /szt.
 
Cena detaliczna brutto
150,99 PLN /szt.
Oznaczenia
Kod kreskowy
8720567042641
Symbol
351939-000-4
Logistyka
Jednostka podstawowa
szt.
Waga
0.13 kg
Cechy
Kolor:
Płeć:
Pora roku:
Producent:
Rozmiar:
Opis

OPIS

Podkoszulek Essential to podstawowa warstwa stroju sportowego. Koszulka Essential została specjalnie zaprojektowana, aby optymalnie regulować temperaturę ciała. Strategicznie rozmieszczone panele wentylacyjne pomagają utrzymać stałą temperaturę ciała. Bezszwowy krój w połączeniu z elastycznym materiałem zapewnia niezwykle wygodne dopasowanie .

 

Obróbka Polygiene to innowacyjna i zrównoważona technologia zapewniająca świeżość, która zapewnia dłużej świeżość ubrań i rzadsze pranie. Na bazie naturalnych surowców. 

 

DETALE

• Bezszwowa konstrukcja

• Lekki

• Wentylacja strategiczna

• Dopasowanie drugiej skóry

• Materiał: 90% poliamid, 10% elastan 

 

GPRS

Prać w pralce w chłodnej wodzie i na lewej stronie.

Używać łagodnego detergentu.

Prać ciemne kolory oddzielnie.

Nie wybielać.

Nie suszyć w suszarce bębnowej.

Nie czyścić chemicznie.

Trzymać z dala od ognia.

Informacje o producencie

Rogelli Sportswear zostało założone w 1974 roku w Brabancji Północnej, sercu holenderskiego świata kolarstwa. Rogelli Sportswear ma na swoim koncie wiele lat sukcesów, a w 1992 roku Rini Wagtmans przejął markę Rogelli jako część GOWA Sportswear BV.

Rini Wagtmans był zawodowym kolarzem i czterokrotnie startował w Tour de France. Jest jednym z Holendrów, którzy podczas Tour de France jechali w słynnej żółtej koszulce. Przed nim była wspaniała kariera kolarska, dopóki nie zaczął podupadać na zdrowiu. Zachorował na serce i musiał przestać jeździć na rowerze. Jednak jego pasja do kolarstwa pozostała, a Rini postanowił założyć firmę produkującą odzież kolarską. Wiedział lepiej niż ktokolwiek inny, jak powinna wyglądać dobra i wygodna odzież kolarska i postawił sobie za cel ulepszenie odzieży dla kolarzy. Opierając się na własnym doświadczeniu i wiedzy fachowej, zlecił wykonanie odzieży kolarskiej, która oprócz tego, że była funkcjonalna, była również wygodna. Okazało się to dobrym posunięciem i Rogelli rozwinęło się w odnoszącą sukcesy markę odzieży kolarskiej.

Prawdziwy rodzinny biznes

Syn Riniego, Marijn Wagtmans, przejął firmę w 1996 roku. Dostrzegł nowe możliwości, a Rogelli pod jego rządami rozwinął się w międzynarodową markę odzieży sportowej. Kiedy handel elektroniczny i marketing internetowy stały się coraz ważniejsze w świecie biznesu, trzecie pokolenie było gotowe na modernizację firmy. Tymczasem od 2018 roku firmą zarządzają dwaj wnukowie Riniego, Melvin i Michael Wagtmans. Melvin, najmłodszy syn Marijna, jako dyrektor generalny zajmuje się sprawami organizacyjnymi, a jego starszy brat Michael, jako dyrektor kreatywny, zajmuje się głównie rozwojem kolekcji. Kolekcji, która nie składa się już tylko z odzieży rowerowej, ale została rozszerzona o odzież do biegania, odzież do triathlonu, odzież fitness, a nawet linię casualową.

Jasna wizja

Od czasu przejęcia firmy przez trzecie pokolenie Rogelli buduje zrównoważoną przyszłość. Melvin Wagtmans: „Naszą misją jest umożliwienie jak największej liczbie osób cieszenia się ulubionym sportem w wygodnej odzieży sportowej. Wierzymy, że możemy tworzyć odzież sportową, w której każdy może cieszyć się sportem: amatorzy, profesjonaliści i wszystko pomiędzy. Cieszenie się dystansem w wysokiej jakości i funkcjonalnej odzieży sportowej, to jest to, co reprezentujemy”. Hasło Rogelli nie bez powodu brzmi „Ciesz się dystansem”. To motto znajduje odzwierciedlenie nie tylko w projektowaniu odzieży, w której komfort nadal jest w centrum uwagi, ale także w historii, którą opowiada Rogelli. Kto kupuje odzież sportową od Rogelli, jest częścią tej historii. Historii, która kręci się wokół cieszenia się sportem.

Producent:
Rogelli B.V.
Rithmeesterpark 9
4838 GZ Breda
Niderlandy
sales@rogelli.com
https://rogelli.com/

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B