Rogelli rajtuzy bez szelek CORE LDS czarne XS

Ceny
Cena detaliczna netto
240,65 PLN /par
 
Cena detaliczna brutto
296,00 PLN /par
Oznaczenia
Kod kreskowy
8720567044003
Symbol
351915-000-1
Logistyka
Jednostka podstawowa
par
Cechy
Kolor:
Płeć:
Pora roku:
Producent:
Rozmiar:
Szelki:
Opis

Długie damskie rajtuzy bez szelek Core to dobry wybór dla tych z Was, którzy nie są jeszcze zaznajomieni z jazdą na rowerze zimą. Te legginsy zostały zaprojektowane jako modele podstawowe na krótkie przejażdżki. Te spodnie rowerowe są niezwykle wygodne i mają właściwości funkcjonalne, które przyczyniają się do przyjemności.

Wkładka Active doskonale uzupełnia design rajtuz. Ta antybakteryjna wkładka z pianki o grubości 9 mm z wyprofilowanymi skrzydełkami i konstrukcją 3D Zero Friction jest miękka w dotyku i zapobiega podrażnieniom i obtarciom.

Wyściełany materiał Dynatherm Flex 260 ma właściwości izolacyjne, które pomagają utrzymać optymalną temperaturę ciała. Wewnętrzna wyściółka z polaru jest nie tylko przyjemna i miękka w dotyku, ale także zapewnia wystarczająco dużo ciepła, aby wygodnie jeździć na rowerze w zimowych temperaturach. Elastyczność materiału zapewnia wygodne dopasowanie, które jest przyjemne i komfortowe.

Kostki naszych spodni rowerowych Core są wykończone krótkim zamkiem. Ten funkcjonalny detal zwiększa wygodę użytkowania rajstop, ułatwiając ich zakładanie i zdejmowanie. Silikonowy uchwyt na kostkach zapobiega przesuwaniu się lub podnoszeniu rajstop. Długie rajstopy Core są dostępne bez szelek i z


• Krój typu race

• Wkładka Active

• Tkanina Dynatherm Flex 260

• zamek błyskawiczny przy kostce

• Silikonowy nadruk na nogawkach

• Odblaskowe akcenty dla dodatkowej widoczności

Informacje o producencie

Rogelli Sportswear zostało założone w 1974 roku w Brabancji Północnej, sercu holenderskiego świata kolarstwa. Rogelli Sportswear ma na swoim koncie wiele lat sukcesów, a w 1992 roku Rini Wagtmans przejął markę Rogelli jako część GOWA Sportswear BV.

Rini Wagtmans był zawodowym kolarzem i czterokrotnie startował w Tour de France. Jest jednym z Holendrów, którzy podczas Tour de France jechali w słynnej żółtej koszulce. Przed nim była wspaniała kariera kolarska, dopóki nie zaczął podupadać na zdrowiu. Zachorował na serce i musiał przestać jeździć na rowerze. Jednak jego pasja do kolarstwa pozostała, a Rini postanowił założyć firmę produkującą odzież kolarską. Wiedział lepiej niż ktokolwiek inny, jak powinna wyglądać dobra i wygodna odzież kolarska i postawił sobie za cel ulepszenie odzieży dla kolarzy. Opierając się na własnym doświadczeniu i wiedzy fachowej, zlecił wykonanie odzieży kolarskiej, która oprócz tego, że była funkcjonalna, była również wygodna. Okazało się to dobrym posunięciem i Rogelli rozwinęło się w odnoszącą sukcesy markę odzieży kolarskiej.

Prawdziwy rodzinny biznes

Syn Riniego, Marijn Wagtmans, przejął firmę w 1996 roku. Dostrzegł nowe możliwości, a Rogelli pod jego rządami rozwinął się w międzynarodową markę odzieży sportowej. Kiedy handel elektroniczny i marketing internetowy stały się coraz ważniejsze w świecie biznesu, trzecie pokolenie było gotowe na modernizację firmy. Tymczasem od 2018 roku firmą zarządzają dwaj wnukowie Riniego, Melvin i Michael Wagtmans. Melvin, najmłodszy syn Marijna, jako dyrektor generalny zajmuje się sprawami organizacyjnymi, a jego starszy brat Michael, jako dyrektor kreatywny, zajmuje się głównie rozwojem kolekcji. Kolekcji, która nie składa się już tylko z odzieży rowerowej, ale została rozszerzona o odzież do biegania, odzież do triathlonu, odzież fitness, a nawet linię casualową.

Jasna wizja

Od czasu przejęcia firmy przez trzecie pokolenie Rogelli buduje zrównoważoną przyszłość. Melvin Wagtmans: „Naszą misją jest umożliwienie jak największej liczbie osób cieszenia się ulubionym sportem w wygodnej odzieży sportowej. Wierzymy, że możemy tworzyć odzież sportową, w której każdy może cieszyć się sportem: amatorzy, profesjonaliści i wszystko pomiędzy. Cieszenie się dystansem w wysokiej jakości i funkcjonalnej odzieży sportowej, to jest to, co reprezentujemy”. Hasło Rogelli nie bez powodu brzmi „Ciesz się dystansem”. To motto znajduje odzwierciedlenie nie tylko w projektowaniu odzieży, w której komfort nadal jest w centrum uwagi, ale także w historii, którą opowiada Rogelli. Kto kupuje odzież sportową od Rogelli, jest częścią tej historii. Historii, która kręci się wokół cieszenia się sportem.

Producent:
Rogelli B.V.
Rithmeesterpark 9
4838 GZ Breda
Niderlandy
sales@rogelli.com
https://rogelli.com/

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B