Rogelli rajtuzy FOCUS II czarne S

Ceny
Cena detaliczna netto
306,50 PLN /par
 
Cena detaliczna brutto
377,00 PLN /par
Oznaczenia
Kod kreskowy
8720567042252
Symbol
351946-2
Logistyka
Jednostka podstawowa
par
Cechy
Kolor:
Płeć:
Pora roku:
Producent:
Rozmiar:
Szelki:
Opis

Focus II to wszechstronne spodnie na szelkach, które koncentrują się na utrzymaniu ciepła mięśni używanych podczas jazdy na rowerze. Tkanina Dynatherm Flex wokół ud i łydek jest nieco grubsza. Panele z wewnętrzną podszewką z polaru o grubej strukturze siateczki zapewniają izolację, jednocześnie zachowując oddychalność.

 

Panele bez podszewki z wysokiej jakości nylonu z domieszką spandexu nadal zapewniają wystarczającą ilość ciepła, zapewniając jednocześnie optymalną swobodę ruchów dzięki elastyczności materiału. Nylon posiada naturalnie lekki połysk, który podkreśla wysoką jakość tej tkaniny. Połączenie tej podwójnej tkaniny z wyściełanymi panelami sprawia, że ​​Focus II jest idealny na łagodne zimowe dni.

 

Otwór w wyściełanych szelkach zapewnia dodatkową wentylację, aby umożliwić ciału utratę ciepła przez plecy.

 

Nasza antybakteryjna wkładka Comfort Gel z wygodnymi wkładkami żelowymi i symetryczną objętością pianki została specjalnie zaprojektowana, aby zapewnić jak największy komfort i wsparcie. Ta wkładka zmniejsza wstrząsy i jest odpowiednia na średnie dystanse, dzięki czemu Focus II jest atrakcyjny dla rowerzystów, którzy tej zimy będą jeździć na średnich i długich dystansach. Dostępna para rajstop w atrakcyjnej cenie, w której możesz w pełni cieszyć się zimą.

 

 

• Krój typu race

• Wkładka Comfort gel

• tkanina Dynatherm Flex

• Wkładki z włókniny Dynatherm Flex 310

• Oddychające szelki z siatki

• Elastyczny mankiet na końcu nogawki

• Odblaskowe akcenty na łydce dla dodatkowej widoczności

Informacje o producencie

Rogelli Sportswear zostało założone w 1974 roku w Brabancji Północnej, sercu holenderskiego świata kolarstwa. Rogelli Sportswear ma na swoim koncie wiele lat sukcesów, a w 1992 roku Rini Wagtmans przejął markę Rogelli jako część GOWA Sportswear BV.

Rini Wagtmans był zawodowym kolarzem i czterokrotnie startował w Tour de France. Jest jednym z Holendrów, którzy podczas Tour de France jechali w słynnej żółtej koszulce. Przed nim była wspaniała kariera kolarska, dopóki nie zaczął podupadać na zdrowiu. Zachorował na serce i musiał przestać jeździć na rowerze. Jednak jego pasja do kolarstwa pozostała, a Rini postanowił założyć firmę produkującą odzież kolarską. Wiedział lepiej niż ktokolwiek inny, jak powinna wyglądać dobra i wygodna odzież kolarska i postawił sobie za cel ulepszenie odzieży dla kolarzy. Opierając się na własnym doświadczeniu i wiedzy fachowej, zlecił wykonanie odzieży kolarskiej, która oprócz tego, że była funkcjonalna, była również wygodna. Okazało się to dobrym posunięciem i Rogelli rozwinęło się w odnoszącą sukcesy markę odzieży kolarskiej.

Prawdziwy rodzinny biznes

Syn Riniego, Marijn Wagtmans, przejął firmę w 1996 roku. Dostrzegł nowe możliwości, a Rogelli pod jego rządami rozwinął się w międzynarodową markę odzieży sportowej. Kiedy handel elektroniczny i marketing internetowy stały się coraz ważniejsze w świecie biznesu, trzecie pokolenie było gotowe na modernizację firmy. Tymczasem od 2018 roku firmą zarządzają dwaj wnukowie Riniego, Melvin i Michael Wagtmans. Melvin, najmłodszy syn Marijna, jako dyrektor generalny zajmuje się sprawami organizacyjnymi, a jego starszy brat Michael, jako dyrektor kreatywny, zajmuje się głównie rozwojem kolekcji. Kolekcji, która nie składa się już tylko z odzieży rowerowej, ale została rozszerzona o odzież do biegania, odzież do triathlonu, odzież fitness, a nawet linię casualową.

Jasna wizja

Od czasu przejęcia firmy przez trzecie pokolenie Rogelli buduje zrównoważoną przyszłość. Melvin Wagtmans: „Naszą misją jest umożliwienie jak największej liczbie osób cieszenia się ulubionym sportem w wygodnej odzieży sportowej. Wierzymy, że możemy tworzyć odzież sportową, w której każdy może cieszyć się sportem: amatorzy, profesjonaliści i wszystko pomiędzy. Cieszenie się dystansem w wysokiej jakości i funkcjonalnej odzieży sportowej, to jest to, co reprezentujemy”. Hasło Rogelli nie bez powodu brzmi „Ciesz się dystansem”. To motto znajduje odzwierciedlenie nie tylko w projektowaniu odzieży, w której komfort nadal jest w centrum uwagi, ale także w historii, którą opowiada Rogelli. Kto kupuje odzież sportową od Rogelli, jest częścią tej historii. Historii, która kręci się wokół cieszenia się sportem.

Producent:
Rogelli B.V.
Rithmeesterpark 9
4838 GZ Breda
Niderlandy
sales@rogelli.com
https://rogelli.com/

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B