Rogelli spodenki szelki ESSENTIANAL II LDS XL

Ceny
Cena detaliczna netto
282,93 PLN /par
 
Cena detaliczna brutto
348,00 PLN /par
Oznaczenia
Kod kreskowy
8720567019315
Symbol
351554-000-5
Logistyka
Jednostka podstawowa
par
Waga
0.19 kg
Cechy
Kolor:
Płeć:
Pora roku:
Producent:
Rozmiar:
Szelki:
Opis

OPIS

Nazwa mówi wszystko: spodenki na szelkach Essential 2.0 są, podobnie jak ich wersja zimowa, niezbędnymi spodenkami dla prawdziwych entuzjastów jazdy na rowerze. Ta wersja 2.0 jest jeszcze lepsza niż jej poprzedniczka! Dopasowany krój Race i wkładka Comfort Gel. wkładka ta jest odpowiednia na średnie dystanse, a dzięki materiałowi o zerowym tarciu, wstępnie uformowanym skrzydłom i miękkiej w dotyku warstwie wierzchniej zapewnia wygodę w siodle. spodenki są nie tylko wygodne dzięki wyściełaniu, ale również wygodne szelki i przewiewna siateczka na plecach zapewniają najwyższy komfort w miesiącach letnich. Pas i szelki są specjalnie zaprojektowane dla kobiecego ciała i pięknie dopasowują się. Ponadto, spodenki na szelkach wykonane są z 4-kierunkowo rozciągliwej tkaniny Dynaflex. Jest to elastyczna, lekka tkanina, która zapewnia optymalną swobodę ruchów. Szeroki 5 cm pas nie tylko zapewnia dodatkowy komfort, ale silikonowy nadruk po wewnętrznej stronie zapewnia również, że spodenki nie podwijają się podczas jazdy na rowerze. Krótko mówiąc, damskie spodenki na szelkach Rogelli Essential 2.0 są niezbędne dla każdego entuzjasty jazdy na rowerze, który tego lata chce cieszyć się dystansem! Wolisz spodenki bez szelek? Sprawdź spodenki Rogelli Essential II.

 

DETALE

• Krój typu Race

• wkładka Comfort żelowa

• Tkanina Dynaflex

• szelkii damskie o specjalnym kształcie

• Wygodna elastyczna silikonowa opaska na końcach nogawek

• Odblaskowe akcenty dla dodatkowej widoczności 

 

ROZMIAR

A: Zmierz swoją klatkę piersiową: Umieść metr krawiecki na wysokości pach, zmierz cały obwód na tej wysokości. Kobiety: Umieść metr krawiecki tuż pod pachami, zmierz cały obwód na tej wysokości.

B: By zmierzyć pas umieść metr krawiecki w najwęższym miejscu przy pasie.

C: By zmierzyć obwód w biodrach umieść metr w najszerszym punkcie bioder.

D: Długość mierzona jest z tyłu na karku gdzie powinien znajdować się kołnierzyk koszulki.

 

Kobiety

XS

S

M

L

XL

XXL

A

Klatka piersiowa

79-83

83-87

87-91

91-95

95-99

100-106

B

Pas

70-76

76-80

80-84

84-88

88-92

92-98

C

Biodra

82-87

88-94

95-101

102-106

107-111

112-118

D

Długość tułowia

<61,5

61,5-64

63,5-65,5

65-67,5

67-69

>69

 

 

GPRS

Prać w pralce w chłodnej wodzie i na lewej stronie.

Używać łagodnego detergentu.

Prać ciemne kolory oddzielnie.

Nie wybielać.

Nie suszyć w suszarce bębnowej.

Nie czyścić chemicznie.

Trzymać z dala od ognia.

Informacje o producencie

Rogelli Sportswear zostało założone w 1974 roku w Brabancji Północnej, sercu holenderskiego świata kolarstwa. Rogelli Sportswear ma na swoim koncie wiele lat sukcesów, a w 1992 roku Rini Wagtmans przejął markę Rogelli jako część GOWA Sportswear BV.

Rini Wagtmans był zawodowym kolarzem i czterokrotnie startował w Tour de France. Jest jednym z Holendrów, którzy podczas Tour de France jechali w słynnej żółtej koszulce. Przed nim była wspaniała kariera kolarska, dopóki nie zaczął podupadać na zdrowiu. Zachorował na serce i musiał przestać jeździć na rowerze. Jednak jego pasja do kolarstwa pozostała, a Rini postanowił założyć firmę produkującą odzież kolarską. Wiedział lepiej niż ktokolwiek inny, jak powinna wyglądać dobra i wygodna odzież kolarska i postawił sobie za cel ulepszenie odzieży dla kolarzy. Opierając się na własnym doświadczeniu i wiedzy fachowej, zlecił wykonanie odzieży kolarskiej, która oprócz tego, że była funkcjonalna, była również wygodna. Okazało się to dobrym posunięciem i Rogelli rozwinęło się w odnoszącą sukcesy markę odzieży kolarskiej.

Prawdziwy rodzinny biznes

Syn Riniego, Marijn Wagtmans, przejął firmę w 1996 roku. Dostrzegł nowe możliwości, a Rogelli pod jego rządami rozwinął się w międzynarodową markę odzieży sportowej. Kiedy handel elektroniczny i marketing internetowy stały się coraz ważniejsze w świecie biznesu, trzecie pokolenie było gotowe na modernizację firmy. Tymczasem od 2018 roku firmą zarządzają dwaj wnukowie Riniego, Melvin i Michael Wagtmans. Melvin, najmłodszy syn Marijna, jako dyrektor generalny zajmuje się sprawami organizacyjnymi, a jego starszy brat Michael, jako dyrektor kreatywny, zajmuje się głównie rozwojem kolekcji. Kolekcji, która nie składa się już tylko z odzieży rowerowej, ale została rozszerzona o odzież do biegania, odzież do triathlonu, odzież fitness, a nawet linię casualową.

Jasna wizja

Od czasu przejęcia firmy przez trzecie pokolenie Rogelli buduje zrównoważoną przyszłość. Melvin Wagtmans: „Naszą misją jest umożliwienie jak największej liczbie osób cieszenia się ulubionym sportem w wygodnej odzieży sportowej. Wierzymy, że możemy tworzyć odzież sportową, w której każdy może cieszyć się sportem: amatorzy, profesjonaliści i wszystko pomiędzy. Cieszenie się dystansem w wysokiej jakości i funkcjonalnej odzieży sportowej, to jest to, co reprezentujemy”. Hasło Rogelli nie bez powodu brzmi „Ciesz się dystansem”. To motto znajduje odzwierciedlenie nie tylko w projektowaniu odzieży, w której komfort nadal jest w centrum uwagi, ale także w historii, którą opowiada Rogelli. Kto kupuje odzież sportową od Rogelli, jest częścią tej historii. Historii, która kręci się wokół cieszenia się sportem.

Producent:
Rogelli B.V.
Rithmeesterpark 9
4838 GZ Breda
Niderlandy
sales@rogelli.com
https://rogelli.com/

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B