Opis:
zastosowanie: XC
warunki: kamienie, żwir, korzenie
Zawodnicy crosscountry oczekują od swojego sprzętu połączenia cech: szybkości bez sztywności, elastyczności bez delikatności i przyczepności na poziomie czołgu bez masy czołgu. W przypadku opon często chodziło o poświęcenie jednej cechy na rzecz drugiej. Nigdy więcej. Nowa opona WTB Macro 2,4” przełamuje ten trend. Szybko się toczy, precyzyjnie wbija się w zakręty i odbija nawet najostrzejsze kamienie dzięki zabezpieczeniu przed przebiciem SG.
Linia środkowa Macro składa się z małych, ciasno rozmieszczonych klocków, które zapewniają siłę, co daje niezrównaną prędkość i przyczepność podczas hamowania. Kiedy pochylasz się w zakręcie, szersze odstępy i podwyższone zewnętrzne klocki zapewniają pewny chwyt, gdy jest on najbardziej potrzebny. Połącz ten dynamiczny bieżnik z szerokim, zaokrąglonym profilem i możliwością jazdy przy niższym ciśnieniu powietrza, a otrzymasz niesamowicie sprawną oponę, która zapewnia idealnie płynne przejście podczas wchodzenia i pokonywania zakrętów.
„Na rynku jest kilka dobrych opon XC, które wyróżniają się w niektórych obszarach” – powiedział WTB Product Vision i dyrektor OEM Johs Huseby. „Niektóre są szybkie na linii prostej, inne dobrze pokonują zakręty, inne są lekkie, a jeszcze inne zapewniają solidną ochronę. Macro łączy wszystkie te cechy w jednej oponie. ”
Prawdziwe 2,4” ma szerokość 62 mm i waży zaledwie 732 g (120 tpi w kolorze czarnym z zabezpieczeniem SG). Częścią sekretu jest ochrona przed przebiciem SG firmy WTB, wykonana z gumowanej tkaniny nylonowej, która chroni ściany boczne bez utraty elastyczności. Zastosowanie płaskich włókien w barierze SG zmniejsza wagę w porównaniu z tradycyjnymi włóknami okrągłymi i pozwala WTB jeszcze bardziej dostroić właściwości jezdne.
Wszystkie nowe opony WTB są pakowane w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu i bez plastiku.
TCS Light Cassing
Jedna warstwa elastycznego oplotu dostosowująca się do terenu, aby zapewnić maksimum wydajności, wyjątkowa niezawodność i niska masa rotująca.
SG
Opony gravelowe i XC od WTB są teraz dostępne w wersji chronionej z oplotem 120tpi i zupełnie nową ochroną przed przebiciem SG, która jest lekką, ultracienką wkładką nylonową umieszczoną w bocznych ścianach opony. Zapewnia ochronę i pokrycie w najbardziej narażonych miejscach opony. Wkładka nylonowa wykorzystuje włókna o płaskim profilu, które zmniejszają ilość gumy potrzebnej do wypełnienia szczelin w porównaniu z tradycyjnymi okrągłymi włóknami występującymi w wielu materiałach.
TRITEC
TriTec łączy trzy różne mieszanki gumy, aby zapewnić różne poziomy przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego klocka, zapewniając dodatkowe wsparcie pod bardziej miękkimi mieszankami użytymi w pozostałej części każdego klocka. Środkowe klocki są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia przyczepność i trwałość bez poświęcania wydajności toczenia, podczas gdy zewnętrzne klocki są wykonane z najbardziej miękkiej mieszanki, która zapewnia maksymalną przyczepność i powolne odbicie.
Konfiguracja: LIGHT FAST ROLLING
Twardsza, szybka i wydajna mieszanka bieżnika na linii środkowej opony. Boki oraz boczne klocki opony powleczone miękką mieszanką zaprojektowaną aby być zgodnym, a jednocześnie godnym szlaku
GPRS:
Ostrzeżenia:
Instrukcja obsługi opon WTB dla wszystkich opon WTB
PRZED KAŻDYM UŻYCIEM SPRAWDŹ KAŻDY Z NASTĘPUJĄCYCH ELEMENTÓW:
Zużycie/działanie hamulców: Zawsze sprawdzaj tarcze hamulcowe lub klocki hamulcowe pod kątem nadmiernego zużycia przed jazdą, a także działanie dźwigni i linek hamulcowych.
Naciąg szprych: Przed każdą jazdą zawsze sprawdzaj naciąg szprych. Zobacz sekcję 2 -Konserwacja i naprawa w instrukcji obsługi.
Zużycie/uszkodzenie/prawidłowość obręczy: Zawsze sprawdzaj obręcze pod kątem zużycia, wgnieceń, wyżłobień i uszkodzeń i czy koła są prawidłowe przed jazdą. Jeśli obręcze są uszkodzone, wymień je PRZED jazdą.
Opony: Zawsze sprawdzaj opony pod kątem przetarć lub uszkodzeń stopki opony i ściany bocznej opony. Jeśli którykolwiek z nich jest uszkodzony, zapoznaj się z OSTRZEŻENIEM w rozdziale 2(a) instrukcji obsługi
OGÓLNE OSTRZEŻENIE:
Fakt, że wybrałeś jeden lub więcej komponentów WTB do swojego roweru, wskazuje, że jesteś prawdopodobnie kolarzem o ponadprzeciętnym doświadczeniu; ale nie pozwól, aby to uśpiło Twoją czujność. Niezależnie od jak dużego doświadczenia jako kolarz, nie zapomnij przeczytać tego OSTRZEŻENIA lub uważnie przestrzegać poniższych instrukcji.
Postęp technologiczny sprawił, że rowery i komponenty rowerowe stały się bardziej złożone, a tempo innowacji rośnie. Wiele zadań związanych z instalacją, serwisowaniem i naprawą komponentów rowerowych wymaga specjalistycznej wiedzy i narzędzi. Nieprawidłowa instalacja, regulacja lub serwisowanie może spowodować uszkodzenie komponentu lub awarię komponentu.
Wszystkie produkty WTB powinny być instalowane przez wykwalifikowanego mechanika rowerowego przy użyciu odpowiednich profesjonalnych narzędzi. WTB nie ponosi odpowiedzialności za produkty, które są nieprawidłowo zainstalowane, zmontowane lub skonfigurowane.
Podczas instalowania komponentów WTB w połączeniu z komponentami innego producenta, zawsze należy postępować zgodnie z instrukcjami tego producenta dotyczącymi jego komponentów i instrukcjami WTB dotyczącymi komponentów WTB. W przypadku konfliktu poproś sprzedawcę o pomoc w jego rozwiązaniu. WTB nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia spowodowane instalacją produktów innych producentów.
Po każdej instalacji, regulacji lub naprawie roweru lub jego podzespołów przetestuj swoją pracę, wykonując jazdę próbną w kontrolowanym środowisku, z dala od samochodów, innych rowerzystów, przeszkód lub innych zagrożeń.
Nieprzestrzeganie tych instrukcji może skutkować awarią podzespołu. Awaria podzespołu może spowodować utratę kontroli nad rowerem i upadek, co może prowadzić do poważnych obrażeń lub śmierci. WTB nie może ostrzegać o wszystkich potencjalnych zagrożeniach wynikających z niewłaściwego użytkowania swoich produktów, tylko o tych, które można rozsądnie przewidzieć na podstawie przewidywanego użytkowania produktu, jak wynika z wieloletniego doświadczenia w rozwiązywaniu problemów z produktami i pytań konsumentów.
Ostrzeżenie: Zapoznaj się ze swoim rowerem i jego przeznaczeniem. Wybór niewłaściwego komponentu do zamierzonego celu może być niebezpieczny. Przeczytaj także w całości pierwsze OSTRZEŻENIE w sekcji Konserwacja i naprawa instrukcji obsługi.
Ostrzeżenie: Określ przeznaczenie opony WTB PRZED rozpoczęciem jazdy.
Ostrzeżenie: Niepowodzenie w potwierdzeniu zgodności, nieprawidłowa instalacja, obsługa i konserwacja jakiegokolwiek komponentu lub akcesorium może skutkować poważnymi obrażeniami lub śmiercią.
Ostrzeżenie: Niezastosowanie właściwego rozmiaru, grubości, typu wentyla i materiału dętki wewnętrznej z oponą WTB lub nieprawidłowa instalacja dętki wewnętrznej może skutkować niewłaściwym osadzeniem stopki opony w obręczy, co może prowadzić do nagłego spuszczenia powietrza z opony. Nagłe spuszczenie powietrza z opony może spowodować utratę kontroli, co może skutkować poważnymi obrażeniami lub śmiercią. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące prawidłowego rozmiaru, grubości, typu wentyla, materiału lub dopasowania dętki wewnętrznej, skontaktuj się ze swoim dealerem WTB lub wykwalifikowanym mechanikiem rowerowym.

Sprawiamy, że rzeczy stają się lepsze i tworzymy lepsze rzeczy.
Historia kolarstwa górskiego jest usiana pomysłowością i przesiąknięta innowacją. Od szczytów Marin po szlak Slickrock w Moab, nici tworzące tę niezatartą tkaninę...
Wiesz co? Dość. Wszystko zostało już powiedziane. Napisane, celebrowane, ewangelizowane. Mt. Tam, Repack, Klunkers, bla bla bla.
Oto prawda o naszych początkach.
Zaczęliśmy się nudzić, więc uczyniliśmy rzeczy interesującymi. To, czego chcieliśmy, nie istniało, więc to stworzyliśmy. Kiedy już istniało, nigdy nie było wystarczająco dobre. Więc nieustannie to ulepszaliśmy, ulepszaliśmy i ulepszaliśmy. Od kiedy po raz pierwszy zaczęliśmy jeździć na wątpliwych, źle wyposażonych cruiserach z Mt. Tam w 1982 roku, budowaliśmy rzeczy lepiej, ponieważ życie jest lepsze z rowerami. Wierzymy, że lepsze rowery zapewniają jeszcze lepsze życie, dlatego nadal produkujemy komponenty, które poprawiają każdy aspekt jazdy.
Robimy to od ponad 40 lat.
Nie stało się to łatwiejsze, ale na szczęście nie stało się to trudniejsze. Nadal to robimy, po prostu dlatego, że to kochamy. Nie jesteśmy idealni i jest nam z tym dobrze. Widzieliśmy, jak trendy przychodzą i odchodzą. Widzieliśmy, jak zmieniają się rozmiary kół. Widzieliśmy, jak hamulce zmieniają się z „meh” na „wow”. Widzieliśmy nawet, jak rowerzyści górscy jeżdżą na rowerach z kierownicą typu drop bar. Jesteśmy dumni, że zbudowaliśmy każdą rzecz, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. Nauczyli nas, jak budować rzeczy lepiej.
Chodzi nam o to, że robimy to od jakiegoś czasu. Byliśmy tu na początku i będziemy tu przez wiele kolejnych lat. Mówimy to tylko dlatego, że chcemy, abyś miał spokój ducha i pewność siebie podczas jazdy na rowerze WTB. Mówimy to, ponieważ kochamy to, co robimy. Sprawiamy, że rzeczy stają się lepsze i tworzymy lepsze rzeczy.
Producent:
WTB Europe, s.r.o.
Perlova 69/9,
30100 Plzeň
Czechy
europe@wtb.com

ul. Gliwicka 7,
47-240 Bierawa
77 487 28 11