Opis:
Koła CZR i30 zostały zaprojektowane tak, aby poradzić sobie ze wszystkim, dlatego mają strategicznie wzmocnione ułożenie włókna węglowego i są ręcznie budowane za pomocą podwójnie cieniowanych szprych, mosiężnych nypli i piast o wysokim zazębieniu z najwyższej klasy łożyskami i ponadwymiarowymi uszczelkami piasty, aby zapewnić sobie pozycję koła, które po prostu nie rezygnują.
Obręcze CZR i30 zostały zaprojektowane tak, aby poradzić sobie ze wszystkim, dlatego mają strategicznie wzmocnione ułożenie karbonu, 5 mm asymetrycznego przesunięcia szprych, wzmocnione łoża szprych, stopkę bez rantu i integrację z taśmą Solid Strip. Zatwierdzona przez enduro wewnętrzna szerokość obręczy 30 mm optymalizuje objętość i profil opon 2,4-2,6", co pozwala rowerzystom jeździć z niższym ciśnieniem w oponach, co przekłada się na lepszą przyczepność i komfort.
Wytrzymały nylonowy pasek, który leży pomiędzy obręczą a taśmą do opon bezdętkowych, aby zapobiec wciskaniu się taśmy do opon bezdętkowych w otwory szprych i zapewnia gładkie połączenie opony z obręczą. Gładka powierzchnia ułatwia montaż opony, zapobiegając ucieczce powietrza wokół stopki przy każdym wcięciu podczas pompowania. Solid Strip chroni również hermetyczny system przed przebiciem w przypadku złamania szprychy.
Zbyt wiele firm stara się oszczędzać wagę, oferując koła „enduro” z 2-krzyżowym zapleceniem i nieodpowiednimi nyplami aluminiowymi. Chociaż są one odpowiednie do użytku w XC i na lekkim szlaku, nie zastąpi długotrwałej niezawodności 3-krzyżowego wzoru plecenia z mosiężnymi nyplami utrzymującymi wszystko razem.
Najlepsze na świecie obręcze z włókna węglowego zasługiwały na połączenie z wysokiej jakości piastami, które dodatkowo poprawiają osiągi lekkiego, niezawodnego zestawu kół z włókna węglowego. Piasty Frequency mają konstrukcję z 6 zapadkami o niskim oporze, które naprzemiennie stykają się między dwoma zestawami grup po 3 zapadki, aby zapewnić responsywne 5-stopniowe zazębianie piasty.
Koła CZR i30 są wyposażone w wytrzymałe sprężyny zapadkowe, które angażują się z większą siłą, aby przeciwdziałać dodatkowemu momentowi obrotowemu spowodowanemu nagłym rozruchem na stromych szlakach. Oferujemy również zestaw Light Pawl-Spring Kit, który można kupić osobno dla rowerzystów CZR i30, którzy wolą cichszą piastę z lżejszym zazębieniem zapadki.
Dlaczego warto wybrać CZR i30? Koła karbonowe CZR i30 są dla rowerzystów, którzy wymagają karbonowego koła, które ich nie zawiedzie. Koła CZR i30 zostały zaprojektowane tak, aby poradzić sobie ze wszystkim, dlatego mają strategicznie wzmocnione ułożenie włókna węglowego, wzmocnione łożyska szprych i są ręcznie budowane z podwójnie cieniowanych szprych, mosiężnych nypli i naszych wysoko wydajnych piast Frequency, które wykorzystują najwyższej klasy łożyska i ponadwymiarowe uszczelnienia piasty, aby stały się kołami, które po prostu nie dadzą się na szlaku. Wysłaliśmy nawet felgi do bezstronnego laboratorium zewnętrznego w celu przeprowadzenia testów niszczących porównując z tym co uważaliśmy za najlepsze dostępne felgi karbonowe podczas opracowywania CZR. Ostatecznie nasze felgi CZR i30 okazały się o 10% bardziej odporne na uderzenia niż ich bezpośrednia konkurencja.
Jeździć z gwarancją pewności Jeśli podczas jazdy złamiesz naszą karbonową obręcz CZR, wyślemy Ci jedną za darmo. Bez wyjątków. Nie widziałeś tej ostrej skały, dopóki nie znalazłeś się w powietrzu? Po prostu jeździsz jak pociąg towarowy bez hamulców? Jeśli jesteś pierwszym właścicielem i jeździłeś na swoim rowerze, gdy to się stało, wymienimy je bezpłatnie. Twoi przyjaciele mogą oceniać twój zły wybór linii, ale my tego nie zrobimy. Zapewniamy również możliwość odbudowania koła i odesłania go do Ciebie ze świeżymi szprychami i nyplami.
GPRS:
Ostrzeżenia:
Przeczytaj instrukcje obsługi przed zainstalowaniem lub wyregulowaniem nowych kół WTB. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub problemy, lub czujesz, że czegoś nie rozumiesz na temat produktu, jego instalacji lub użytkowania, skontaktuj się z dealerem WTB lub skontaktuj się z nami na WTB.com
Ostrzeżenie: Ten produkt nie jest przeznaczony do użytku przez dzieci w wieku 12 lat i młodsze. Tabele na stronie 4 Instrukcji obsługi pokazują zamierzone zastosowanie każdej piasty i koła WTB. Użyj tabel, aby upewnić się, że koła są zgodne z tym, jak zamierzasz ich używać. Wybór niewłaściwego komponentu do zamierzonego celu może być niebezpieczny
Ostrzeżenie: Użycie ostrych lub metalowych narzędzi może uszkodzić powłokę na powierzchniach ciernych piasty i zaślepek. Może to spowodować uszkodzenie struktury i ograniczenie funkcjonalności.
Ostrzeżenie: Zawsze dokręcaj elementy mocujące do określonych wartości momentu obrotowego, aby zapewnić bezpieczną eksploatację elementów WTB. Nadmierne lub niedostateczne dokręcenie zaślepek osi, a także użycie niewłaściwych wartości momentu obrotowego dla dowolnego elementu mocującego na piaście, może spowodować nadmierne zużycie w piaście.
Ostrzeżenie: Nigdy nie jeździj na rowerze z nieprawidłowo zabezpieczonym kołem lub osią. Może to spowodować poluzowanie się koła lub odłączenie go od roweru i może spowodować wypadek, który może skutkować poważnymi obrażeniami ciała i/lub śmiercią. Nieprawidłowo ustawiona dźwignia osi może spowodować, że dźwignia zostanie wciągnięta w wirnik hamulca tarczowego lub będzie kolidować z ramą lub innymi elementami, co może spowodować wypadek, i może skutkować poważnymi obrażeniami ciała i/lub śmiercią.
Ostrzeżenie: Aby bezpiecznie zamocować koło, wymagane jest odpowiednie napięcie i siła zacisku dźwigni osi. Jeśli dźwignia nie pozostawia odcisku na dłoni, a ząbki mocowania koła nie wytłaczają powierzchni widełek, napięcie jest niewystarczające. Niewystarczające napięcie dźwigni może skutkować nieprawidłowym montażem koła i osi, co może spowodować wypadek, poważne obrażenia i/lub śmierć. Jeśli nie masz pewności, jak prawidłowo zamontować koła i/lub osie, skonsultuj się z producentem roweru lub widelca, aby określić odpowiednie wartości napięcia i momentu obrotowego
Ostrzeżenie: NIGDY nie jeźdź na rowerze z nieprawidłowo zamontowaną taśmą obręczy lub wentylami. Nieprawidłowe zamontowanie taśmy obręczy lub zaworów może uniemożliwić całkowite osadzenie opony na obręczy, co może spowodować zsunięcie się opony z obręczy lub przebicie opony. Może to doprowadzić do wypadku, poważnych obrażeń i/lub śmierci. Do bezpiecznego montażu i regulacji wszystkich elementów roweru i części zamiennych do rowerów, w tym taśmy obręczy i zaworów, wymagane są specjalne narzędzia i wiedza. Zalecamy, aby autoryzowany dealer bezpiecznie zamontował taśmę obręczy. Współpracuj ze swoim dealerem, aby ustalić harmonogram konserwacji, aby zapewnić bezpieczeństwo roweru i jego prawidłowe działanie. Natychmiast przerwij jazdę i skonsultuj się ze sprzedawcą, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące swojego roweru.
Ostrzeżenie: Nieprawidłowa instalacja, konfiguracja, regulacja, serwis lub wymiana podzespołu może spowodować uszkodzenie podzespołu lub całkowitą awarię podzespołu, co może spowodować obrażenia ciała i/lub śmierć.
Ostrzeżenie: Nigdy nie używaj myjki ciśnieniowej do czyszczenia piast. Nie kieruj silnego strumienia wody bezpośrednio na piastę. Zawsze osuszaj piasty natychmiast po jeździe. Dopuszczenie wody do przeniknięcia uszczelek może spowodować uszkodzenie łożysk lub innych części piasty, co spowoduje przyspieszone zużycie części.
Ostrzeżenie: Przed zainstalowaniem tarczy hamulcowej lub adaptera tarczy dokładnie wyczyść rowki centralnej blokady lub powierzchnię styku 6 śrub na obudowie piasty i tarczy lub adapterze tarczy. Zanieczyszczenia na tych powierzchniach mogą spowodować nierównomierną pracę tarczy, co z kolei może skutkować słabą skutecznością hamowania, co może skutkować poważnymi obrażeniami i/lub śmiercią. Należy postępować zgodnie z instrukcjami producenta tarczy dotyczącymi instalacji tarczy.

Sprawiamy, że rzeczy stają się lepsze i tworzymy lepsze rzeczy.
Historia kolarstwa górskiego jest usiana pomysłowością i przesiąknięta innowacją. Od szczytów Marin po szlak Slickrock w Moab, nici tworzące tę niezatartą tkaninę...
Wiesz co? Dość. Wszystko zostało już powiedziane. Napisane, celebrowane, ewangelizowane. Mt. Tam, Repack, Klunkers, bla bla bla.
Oto prawda o naszych początkach.
Zaczęliśmy się nudzić, więc uczyniliśmy rzeczy interesującymi. To, czego chcieliśmy, nie istniało, więc to stworzyliśmy. Kiedy już istniało, nigdy nie było wystarczająco dobre. Więc nieustannie to ulepszaliśmy, ulepszaliśmy i ulepszaliśmy. Od kiedy po raz pierwszy zaczęliśmy jeździć na wątpliwych, źle wyposażonych cruiserach z Mt. Tam w 1982 roku, budowaliśmy rzeczy lepiej, ponieważ życie jest lepsze z rowerami. Wierzymy, że lepsze rowery zapewniają jeszcze lepsze życie, dlatego nadal produkujemy komponenty, które poprawiają każdy aspekt jazdy.
Robimy to od ponad 40 lat.
Nie stało się to łatwiejsze, ale na szczęście nie stało się to trudniejsze. Nadal to robimy, po prostu dlatego, że to kochamy. Nie jesteśmy idealni i jest nam z tym dobrze. Widzieliśmy, jak trendy przychodzą i odchodzą. Widzieliśmy, jak zmieniają się rozmiary kół. Widzieliśmy, jak hamulce zmieniają się z „meh” na „wow”. Widzieliśmy nawet, jak rowerzyści górscy jeżdżą na rowerach z kierownicą typu drop bar. Jesteśmy dumni, że zbudowaliśmy każdą rzecz, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. Nauczyli nas, jak budować rzeczy lepiej.
Chodzi nam o to, że robimy to od jakiegoś czasu. Byliśmy tu na początku i będziemy tu przez wiele kolejnych lat. Mówimy to tylko dlatego, że chcemy, abyś miał spokój ducha i pewność siebie podczas jazdy na rowerze WTB. Mówimy to, ponieważ kochamy to, co robimy. Sprawiamy, że rzeczy stają się lepsze i tworzymy lepsze rzeczy.
Producent:
WTB Europe, s.r.o.
Perlova 69/9,
30100 Plzeň
Czechy
europe@wtb.com

ul. Gliwicka 7,
47-240 Bierawa
77 487 28 11