Opis:
Koła Proterra Light i23 sprawdzają wszystkie możliwości szybkiego i lekkiego zestawu kół. Wewnętrzna szerokość obręczy 23 mm zapewnia optymalny profil opony dla opon szosowych i szutrowych w zakresie od 30 do 42 mm. Jego profil z otwartą wnęką ma cienkie, zoptymalizowane pod względem masy ścianki, które zapewniają idealne połączenie sztywności, sprężystości i wydajności. Stonowana grafika na piaskowanym wykończeniu zapewnia, że te koła nie będą się kłócić z kolorami Twojego wymarzonego roweru. Nie skąpiliśmy też piast. Najwyższej klasy łożyska EZO, szybka piasta z 6 zapadkami i 5 stopni zazębienia zapewniają wygląd, dźwięk i wrażenia, jakich oczekujesz od wysokiej klasy zestawu bezdętkowego.
Użycie: Adventure/Gravel/Cyclocross
Felgi zasługiwały na połączenie z wysokiej jakości piastami, które dodatkowo poprawiają osiągi lekkiego, niezawodnego zestawu kół. Piasty Frequency mają konstrukcję z 6 zapadkami o niskim oporze, które naprzemiennie stykają się między dwoma zestawami grup po 3 zapadki, aby zapewnić responsywne 5-stopniowe zazębianie piasty.
Wytrzymały nylonowy pasek, który znajduje się pomiędzy obręczą a taśmą do opon bezdętkowych, aby zapobiec wciskaniu się taśmy bezdętkowej w otwory na szprychy i zapewnia gładkie połączenie opony z obręczą. Gładka powierzchnia ułatwia montaż opony, zapobiegając ucieczce powietrza wokół stopki przy każdym wcięciu podczas pompowania. Solid Strip chroni również hermetyczny system przed przebiciem w przypadku złamania szprychy.
Potrzebujesz pewności, że Twoje koła gravelowe zapewnią lekkość, ale nadal wytrzymają całe sezony jazdy? Koła Proterra Light i23 i i25 zapewniają długoterminową niezawodność dzięki zaplotowi na trzy krzyże.
Rowery z kierownicą baranią z oponami w zakresie 32-40 mm najlepiej łączyć z wewnętrzną szerokością obręczy 23 mm, podczas gdy wewnętrzna szerokość obręczy 25 najlepiej nadaje się do tych samych rowerów z oponami 41-50 mm. Wybór odpowiedniej szerokości wewnętrznej obręczy dla opon, na których jeździsz, zoptymalizuje objętość powietrza i profil opony dla konkretnego zestawu opon i obręczy.
Koła Proterra są ręcznie budowane w naszym zakładzie produkującym koła. Nasz zespół czarodziejów kół łączy, napina i okleja każdą Proterrę z taką samą dbałością o szczegóły, z jaką zapewniają własne koła. To praktyczne podejście pozwala nam śmiało stać za naszymi kołami jako najbardziej niezawodni na rynku.
KOMPATYBILNOŚĆ BEZDĘTKOWA TCS to nasz znormalizowany system obręczy/opony do opon bezdętkowych, zaprojektowany w celu spełnienia międzynarodowych standardów ETRTO i zapewnienia niezrównanej wydajności i niezawodności bezdętkowej. Komponenty TCS zmniejszają wagę, zwiększają przyczepność, praktycznie eliminują przebicia i ugruntowały swoją pozycję jako najbardziej niezawodny dostępny system bezdętkowy. Nasz system TCS obejmuje opony, felgi, taśmy, uszczelniacze i zawory, aby zapewnić kompleksowy pakiet niezrównanej wydajności i niezawodności bezdętkowej. Każda felga Proterra korzysta z naszego systemu TCS (Tubeless Compatible System) i jest dostarczana z zainstalowanym Solid Strip, taśmą do opon bezdętkowych TCS i zaworami z czarnego stopu. Oznacza to, że wszystkie koła Proterra są gotowe na opony bezdętkowe i uszczelniacz zaraz po wyjęciu z pudełka.
Niezawodny stop 6069 Obręcze Proterra są wytłaczane z głównego stopu aluminium 6069 firmy WTB, aby zoptymalizować wytrzymałość, podczas gdy wykończenie kulkowe i trwałe naklejki sprawiają, że Twoje koła wyglądają świeżo. Nasze szeroko zakrojone testy wykazały, że inne stopy z serii 6000 są mniej odporne na uderzenia, podczas gdy sztywniejsze stopy z serii 7000 powodują ostrzejszą jazdę i mają tendencję do zwiększania spłaszczeń. Wszystko to sprawia, że koła WTB Proterra zapewniają zgodność, jakiej oczekujesz podczas pierwszej jazdy, oraz długowieczność, jakiej oczekujesz podczas każdej kolejnej jazdy.
GPRS:
Ostrzeżenia:
Przeczytaj instrukcje obsługi przed zainstalowaniem lub wyregulowaniem nowych kół WTB. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub problemy, lub czujesz, że czegoś nie rozumiesz na temat produktu, jego instalacji lub użytkowania, skontaktuj się z dealerem WTB lub skontaktuj się z nami na WTB.com
Ostrzeżenie: Ten produkt nie jest przeznaczony do użytku przez dzieci w wieku 12 lat i młodsze. Tabele na stronie 4 Instrukcji obsługi pokazują zamierzone zastosowanie każdej piasty i koła WTB. Użyj tabel, aby upewnić się, że koła są zgodne z tym, jak zamierzasz ich używać. Wybór niewłaściwego komponentu do zamierzonego celu może być niebezpieczny
Ostrzeżenie: Użycie ostrych lub metalowych narzędzi może uszkodzić powłokę na powierzchniach ciernych piasty i zaślepek. Może to spowodować uszkodzenie struktury i ograniczenie funkcjonalności.
Ostrzeżenie: Zawsze dokręcaj elementy mocujące do określonych wartości momentu obrotowego, aby zapewnić bezpieczną eksploatację elementów WTB. Nadmierne lub niedostateczne dokręcenie zaślepek osi, a także użycie niewłaściwych wartości momentu obrotowego dla dowolnego elementu mocującego na piaście, może spowodować nadmierne zużycie w piaście.
Ostrzeżenie: Nigdy nie jeździj na rowerze z nieprawidłowo zabezpieczonym kołem lub osią. Może to spowodować poluzowanie się koła lub odłączenie go od roweru i może spowodować wypadek, który może skutkować poważnymi obrażeniami ciała i/lub śmiercią. Nieprawidłowo ustawiona dźwignia osi może spowodować, że dźwignia zostanie wciągnięta w wirnik hamulca tarczowego lub będzie kolidować z ramą lub innymi elementami, co może spowodować wypadek, i może skutkować poważnymi obrażeniami ciała i/lub śmiercią.
Ostrzeżenie: Aby bezpiecznie zamocować koło, wymagane jest odpowiednie napięcie i siła zacisku dźwigni osi. Jeśli dźwignia nie pozostawia odcisku na dłoni, a ząbki mocowania koła nie wytłaczają powierzchni widełek, napięcie jest niewystarczające. Niewystarczające napięcie dźwigni może skutkować nieprawidłowym montażem koła i osi, co może spowodować wypadek, poważne obrażenia i/lub śmierć. Jeśli nie masz pewności, jak prawidłowo zamontować koła i/lub osie, skonsultuj się z producentem roweru lub widelca, aby określić odpowiednie wartości napięcia i momentu obrotowego
Ostrzeżenie: NIGDY nie jeźdź na rowerze z nieprawidłowo zamontowaną taśmą obręczy lub wentylami. Nieprawidłowe zamontowanie taśmy obręczy lub zaworów może uniemożliwić całkowite osadzenie opony na obręczy, co może spowodować zsunięcie się opony z obręczy lub przebicie opony. Może to doprowadzić do wypadku, poważnych obrażeń i/lub śmierci. Do bezpiecznego montażu i regulacji wszystkich elementów roweru i części zamiennych do rowerów, w tym taśmy obręczy i zaworów, wymagane są specjalne narzędzia i wiedza. Zalecamy, aby autoryzowany dealer bezpiecznie zamontował taśmę obręczy. Współpracuj ze swoim dealerem, aby ustalić harmonogram konserwacji, aby zapewnić bezpieczeństwo roweru i jego prawidłowe działanie. Natychmiast przerwij jazdę i skonsultuj się ze sprzedawcą, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące swojego roweru.
Ostrzeżenie: Nieprawidłowa instalacja, konfiguracja, regulacja, serwis lub wymiana podzespołu może spowodować uszkodzenie podzespołu lub całkowitą awarię podzespołu, co może spowodować obrażenia ciała i/lub śmierć.
Ostrzeżenie: Nigdy nie używaj myjki ciśnieniowej do czyszczenia piast. Nie kieruj silnego strumienia wody bezpośrednio na piastę. Zawsze osuszaj piasty natychmiast po jeździe. Dopuszczenie wody do przeniknięcia uszczelek może spowodować uszkodzenie łożysk lub innych części piasty, co spowoduje przyspieszone zużycie części.
Ostrzeżenie: Przed zainstalowaniem tarczy hamulcowej lub adaptera tarczy dokładnie wyczyść rowki centralnej blokady lub powierzchnię styku 6 śrub na obudowie piasty i tarczy lub adapterze tarczy. Zanieczyszczenia na tych powierzchniach mogą spowodować nierównomierną pracę tarczy, co z kolei może skutkować słabą skutecznością hamowania, co może skutkować poważnymi obrażeniami i/lub śmiercią. Należy postępować zgodnie z instrukcjami producenta tarczy dotyczącymi instalacji tarczy.

Sprawiamy, że rzeczy stają się lepsze i tworzymy lepsze rzeczy.
Historia kolarstwa górskiego jest usiana pomysłowością i przesiąknięta innowacją. Od szczytów Marin po szlak Slickrock w Moab, nici tworzące tę niezatartą tkaninę...
Wiesz co? Dość. Wszystko zostało już powiedziane. Napisane, celebrowane, ewangelizowane. Mt. Tam, Repack, Klunkers, bla bla bla.
Oto prawda o naszych początkach.
Zaczęliśmy się nudzić, więc uczyniliśmy rzeczy interesującymi. To, czego chcieliśmy, nie istniało, więc to stworzyliśmy. Kiedy już istniało, nigdy nie było wystarczająco dobre. Więc nieustannie to ulepszaliśmy, ulepszaliśmy i ulepszaliśmy. Od kiedy po raz pierwszy zaczęliśmy jeździć na wątpliwych, źle wyposażonych cruiserach z Mt. Tam w 1982 roku, budowaliśmy rzeczy lepiej, ponieważ życie jest lepsze z rowerami. Wierzymy, że lepsze rowery zapewniają jeszcze lepsze życie, dlatego nadal produkujemy komponenty, które poprawiają każdy aspekt jazdy.
Robimy to od ponad 40 lat.
Nie stało się to łatwiejsze, ale na szczęście nie stało się to trudniejsze. Nadal to robimy, po prostu dlatego, że to kochamy. Nie jesteśmy idealni i jest nam z tym dobrze. Widzieliśmy, jak trendy przychodzą i odchodzą. Widzieliśmy, jak zmieniają się rozmiary kół. Widzieliśmy, jak hamulce zmieniają się z „meh” na „wow”. Widzieliśmy nawet, jak rowerzyści górscy jeżdżą na rowerach z kierownicą typu drop bar. Jesteśmy dumni, że zbudowaliśmy każdą rzecz, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. Nauczyli nas, jak budować rzeczy lepiej.
Chodzi nam o to, że robimy to od jakiegoś czasu. Byliśmy tu na początku i będziemy tu przez wiele kolejnych lat. Mówimy to tylko dlatego, że chcemy, abyś miał spokój ducha i pewność siebie podczas jazdy na rowerze WTB. Mówimy to, ponieważ kochamy to, co robimy. Sprawiamy, że rzeczy stają się lepsze i tworzymy lepsze rzeczy.
Producent:
WTB Europe, s.r.o.
Perlova 69/9,
30100 Plzeň
Czechy
europe@wtb.com

ul. Gliwicka 7,
47-240 Bierawa
77 487 28 11