WTB Opona 29'' 2,4 JUDGE TCS LHG TriTec SG2

Ceny
Cena detaliczna netto
244,72 PLN /szt.
 
Cena detaliczna brutto
301,01 PLN /szt.
Oznaczenia
Kod kreskowy
714401111189
Symbol
W010-1118
Logistyka
Jednostka podstawowa
szt.
Cechy
Kolor:
Koło:
Mieszanka:
Oplot:
Poziom:
Producent:
Rozmiar:
Typ:
Wzmocnienie:
Opis

Judge to nasza najbardziej awanturnicza opona przeznaczona na koło napędowe. Klocki środkowe zmieniają się między długimi i szerokimi, aby zapewnić mocną przyczepność hamowania i skuteczność wymaganą od tylnej opony. Solidne zewnętrzne klocki zapewniają wsparcie i wbijają się, abyś był jak przyklejony podczas pokonywania wiraży. Judge ma bardziej płaski profil niż większość innych opon, co ułatwia dotarcie do zewnętrznych klocków podczas pokonywania zakrętów. Judge utrzymuje wszystko w porządku, czy na suchym i luźnym, czy na mokrym i niechlujnym.

Optymalna szerokość obręczy wewnątrz: 25-35 mm


Użycie:  Enduro • Grawitacja

Nawierzchnia:  Brudna • Luźna • Kamienista • Mokra 


FUNKCJE


- Masywne klocki w każdym obszarze bieżnika dowodzą, że Judge stawia przede wszystkim na przyczepność. Długie, grube klocki pokonują skalisty teren bez uginania się pod dużymi siłami na zakrętach. Każdy klocek ma nacięcię, które zasadniczo podwoją liczbę krawędzi stykających się ze szlakiem.



- Boczny łuk bieżnika Judge  jest bardziej płaski niż w przypadku większości opon, co powoduje, że boczne klocki zazębiają się szybciej podczas pokonywania zakrętów w porównaniu z oponą o zaokrąglonym profilu. Dzięki temu boczne klocki szybciej i głębiej wbijają się w teren, co poprawia przyczepność na zakrętach na luźnych trasach bez pochylenia koła.


- Judge posiada szerokie, blokowe klocki, które maksymalizują przyczepność podczas hamowania i poprawiają żywotność opony. Boczne klocki wystają poza boczną ścianę opony, chroniąc ją przed przecięciami podczas kierowania tyłem. Sugerujemy połączenie Judge  jako opony tylnej z Verdict 2.5 lub Vigilante 2.5 z przodu.


- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te mają bezdętkowy karkas TCS, który prawie eliminuje przebicia i pozwala na obniżenie ciśnienia w oponach, aby poprawić przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.


TRITEC

TriTec łączy trzy różne mieszanki gumy, aby zapewnić różne poziomy przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego klocka, zapewniając dodatkowe wsparcie pod bardziej miękkimi mieszankami użytymi w pozostałej części każdego klocka. Środkowe klocki są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia przyczepność i trwałość bez poświęcania wydajności toczenia, podczas gdy zewnętrzne klocki są wykonane z najbardziej miękkiej mieszanki, która zapewnia maksymalną przyczepność i powolne odbicie.


Konfiguracja: LIGHT HIGH GRIP

Podobna do kleju mieszanka gumy dopasowująca się do nierówności, zaprojektowana tak, aby była zgodna, a jednocześnie godna uwagi. Kto powiedział, że High Grip musi być ciężki?


SG2

Jednowarstwowe opony górskie TCS Light są dostępne z ochroną przed przebiciem SG2. SG2 to lekka nylonowa warstwa, która chroni wszystkie obszary opony z dodatkowym poziomem ochrony przed przebiciami. Technologia Bead-to-bead SG2 poprawia również stabilność ściany bocznej i ogólne wsparcie opony bez dodatkowego ciężaru karkasu Tough (dwuwarstwowego). Płaskie włókna nylonowe w SG2 zmniejszają ilość gumy potrzebną do wypełnienia szczelin między włóknami w porównaniu z tradycyjnymi warstwami ochronnymi z okrągłymi włóknami. Zwiększony stosunek włókien do gumy zwiększa odporność na przebicie, jednocześnie zmniejszając wagę i poprawiając elastyczność w porównaniu z naszyą osłoną Tough. Niezależne testy laboratoryjne wykazały, że Bead-to-bead SG2 zapewnia o 80% lepszą ochronę ściany bocznej niż tradycyjne opony jednowarstwowe bez SG2.


Informacje o producencie

Sprawiamy, że rzeczy stają się lepsze i tworzymy lepsze rzeczy.

Historia kolarstwa górskiego jest usiana pomysłowością i przesiąknięta innowacją. Od szczytów Marin po szlak Slickrock w Moab, nici tworzące tę niezatartą tkaninę...

Wiesz co? Dość. Wszystko zostało już powiedziane. Napisane, celebrowane, ewangelizowane. Mt. Tam, Repack, Klunkers, bla bla bla.

Oto prawda o naszych początkach.

Zaczęliśmy się nudzić, więc uczyniliśmy rzeczy interesującymi. To, czego chcieliśmy, nie istniało, więc to stworzyliśmy. Kiedy już istniało, nigdy nie było wystarczająco dobre. Więc nieustannie to ulepszaliśmy, ulepszaliśmy i ulepszaliśmy. Od kiedy po raz pierwszy zaczęliśmy jeździć na wątpliwych, źle wyposażonych cruiserach z Mt. Tam w 1982 roku, budowaliśmy rzeczy lepiej, ponieważ życie jest lepsze z rowerami. Wierzymy, że lepsze rowery zapewniają jeszcze lepsze życie, dlatego nadal produkujemy komponenty, które poprawiają każdy aspekt jazdy.

Robimy to od ponad 40 lat.

Nie stało się to łatwiejsze, ale na szczęście nie stało się to trudniejsze. Nadal to robimy, po prostu dlatego, że to kochamy. Nie jesteśmy idealni i jest nam z tym dobrze. Widzieliśmy, jak trendy przychodzą i odchodzą. Widzieliśmy, jak zmieniają się rozmiary kół. Widzieliśmy, jak hamulce zmieniają się z „meh” na „wow”. Widzieliśmy nawet, jak rowerzyści górscy jeżdżą na rowerach z kierownicą typu drop bar. Jesteśmy dumni, że zbudowaliśmy każdą rzecz, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. Nauczyli nas, jak budować rzeczy lepiej.

Chodzi nam o to, że robimy to od jakiegoś czasu. Byliśmy tu na początku i będziemy tu przez wiele kolejnych lat. Mówimy to tylko dlatego, że chcemy, abyś miał spokój ducha i pewność siebie podczas jazdy na rowerze WTB. Mówimy to, ponieważ kochamy to, co robimy. Sprawiamy, że rzeczy stają się lepsze i tworzymy lepsze rzeczy.

Producent:
WTB Europe, s.r.o.
Perlova 69/9,
30100 Plzeň
Czechy
europe@wtb.com

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B