WTB Opona 29''x2,4 MACRO TCS LHG 120TPI SG TRITEC

Ceny
Cena detaliczna netto
244,72 PLN /szt.
 
Cena detaliczna brutto
301,01 PLN /szt.
Oznaczenia
Kod kreskowy
714401111219
Symbol
W010-1121
Logistyka
Jednostka podstawowa
szt.
Waga
0.77 kg
Cechy
Kolor:
Koło:
Mieszanka:
Oplot:
Poziom:
Producent:
Rozmiar:
Typ:
Wzmocnienie:
Opis

zastosowanie: XC

warunki: kamienie, żwir, korzenie

Zawodnicy crosscountry oczekują od swojego sprzętu połączenia cech: szybkości bez sztywności, elastyczności bez delikatności i przyczepności na poziomie czołgu bez masy czołgu. W przypadku opon często chodziło o poświęcenie jednej cechy na rzecz drugiej. Nigdy więcej. Nowa opona WTB Macro 2,4” przełamuje ten trend. Szybko się toczy, precyzyjnie wbija się w zakręty i odbija nawet najostrzejsze kamienie dzięki zabezpieczeniu przed przebiciem SG.
 

Linia środkowa Macro składa się z małych, ciasno rozmieszczonych klocków, które zapewniają siłę, co daje niezrównaną prędkość i przyczepność podczas hamowania. Kiedy pochylasz się w zakręcie, szersze odstępy i podwyższone zewnętrzne klocki zapewniają pewny chwyt, gdy jest on najbardziej potrzebny. Połącz ten dynamiczny bieżnik z szerokim, zaokrąglonym profilem i możliwością jazdy przy niższym ciśnieniu powietrza, a otrzymasz niesamowicie sprawną oponę, która zapewnia idealnie płynne przejście podczas wchodzenia i pokonywania zakrętów.

„Na rynku jest kilka dobrych opon XC, które wyróżniają się w niektórych obszarach” – powiedział WTB Product Vision i dyrektor OEM Johs Huseby. „Niektóre są szybkie na linii prostej, inne dobrze pokonują zakręty, inne są lekkie, a jeszcze inne zapewniają solidną ochronę. Macro łączy wszystkie te cechy w jednej oponie.”

Prawdziwe 2,4” ma dzerokość 62 mm i waży zaledwie 732 g (120 tpi w kolorze czarnym z zabezpieczeniem SG).
 

Częścią sekretu jest ochrona przed przebiciem SG firmy WTB, wykonana z gumowanej tkaniny nylonowej, która chroni ściany boczne bez utraty elastyczności. Zastosowanie płaskich włókien w barierze SG zmniejsza wagę w porównaniu z tradycyjnymi włóknami okrągłymi i pozwala WTB jeszcze bardziej dostroić właściwości jezdne.
 

Pakowane w sposób zrównoważony i dostępne już teraz

Wszystkie nowe opony WTB są pakowane w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu i bez plastiku. Macro jest już dostępne na WTB.com i u dealerów w USA, a pod koniec lipca trafi na półki w całej Europie. Macro jest dostępny w kolorze ścian bocznych czarnym i brązowym


TCS Light Cassing

Jedna warstwa elastycznego oplotu dostosowująca się do terenu, aby zapewnić maksimum wydajności, wyjątkowa niezawodność i niska masa rotująca. 


SG

Opony gravelowe i XC od WTB są teraz dostępne w wersji chronionej z oplotem 120tpi i zupełnie nową ochroną przed przebiciem SG, która jest lekką, ultracienką wkładką nylonową umieszczoną w bocznych ścianach opony. Zapewnia ochronę i pokrycie w najbardziej narażonych miejscach opony. Wkładka nylonowa wykorzystuje włókna o płaskim profilu, które zmniejszają ilość gumy potrzebnej do wypełnienia szczelin w porównaniu z tradycyjnymi okrągłymi włóknami występującymi w wielu materiałach.

TRITEC

TriTec łączy trzy różne mieszanki gumy, aby zapewnić różne poziomy przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego klocka, zapewniając dodatkowe wsparcie pod bardziej miękkimi mieszankami użytymi w pozostałej części każdego klocka. Środkowe klocki są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia przyczepność i trwałość bez poświęcania wydajności toczenia, podczas gdy zewnętrzne klocki są wykonane z najbardziej miękkiej mieszanki, która zapewnia maksymalną przyczepność i powolne odbicie.


Konfiguracja: LIGHT HIGH GRIP

Podobna do kleju mieszanka gumy dopasowująca się do nierówności, zaprojektowana tak, aby była zgodna, a jednocześnie godna uwagi. Kto powiedział, że High Grip musi być ciężki?

Informacje o producencie

Sprawiamy, że rzeczy stają się lepsze i tworzymy lepsze rzeczy.

Historia kolarstwa górskiego jest usiana pomysłowością i przesiąknięta innowacją. Od szczytów Marin po szlak Slickrock w Moab, nici tworzące tę niezatartą tkaninę...

Wiesz co? Dość. Wszystko zostało już powiedziane. Napisane, celebrowane, ewangelizowane. Mt. Tam, Repack, Klunkers, bla bla bla.

Oto prawda o naszych początkach.

Zaczęliśmy się nudzić, więc uczyniliśmy rzeczy interesującymi. To, czego chcieliśmy, nie istniało, więc to stworzyliśmy. Kiedy już istniało, nigdy nie było wystarczająco dobre. Więc nieustannie to ulepszaliśmy, ulepszaliśmy i ulepszaliśmy. Od kiedy po raz pierwszy zaczęliśmy jeździć na wątpliwych, źle wyposażonych cruiserach z Mt. Tam w 1982 roku, budowaliśmy rzeczy lepiej, ponieważ życie jest lepsze z rowerami. Wierzymy, że lepsze rowery zapewniają jeszcze lepsze życie, dlatego nadal produkujemy komponenty, które poprawiają każdy aspekt jazdy.

Robimy to od ponad 40 lat.

Nie stało się to łatwiejsze, ale na szczęście nie stało się to trudniejsze. Nadal to robimy, po prostu dlatego, że to kochamy. Nie jesteśmy idealni i jest nam z tym dobrze. Widzieliśmy, jak trendy przychodzą i odchodzą. Widzieliśmy, jak zmieniają się rozmiary kół. Widzieliśmy, jak hamulce zmieniają się z „meh” na „wow”. Widzieliśmy nawet, jak rowerzyści górscy jeżdżą na rowerach z kierownicą typu drop bar. Jesteśmy dumni, że zbudowaliśmy każdą rzecz, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. Nauczyli nas, jak budować rzeczy lepiej.

Chodzi nam o to, że robimy to od jakiegoś czasu. Byliśmy tu na początku i będziemy tu przez wiele kolejnych lat. Mówimy to tylko dlatego, że chcemy, abyś miał spokój ducha i pewność siebie podczas jazdy na rowerze WTB. Mówimy to, ponieważ kochamy to, co robimy. Sprawiamy, że rzeczy stają się lepsze i tworzymy lepsze rzeczy.

Producent:
WTB Europe, s.r.o.
Perlova 69/9,
30100 Plzeň
Czechy
europe@wtb.com

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B