WTB Opona 29x2,25 TRAIL BOSS TCS LFR 60 TPI SG2

Ceny
Cena detaliczna netto
221,14 PLN /szt.
 
Cena detaliczna brutto
272,00 PLN /szt.
Oznaczenia
Kod kreskowy
714401108875
Symbol
W010-0887
Logistyka
Jednostka podstawowa
szt.
Waga
0.91 kg
Cechy
Kolor:
Koło:
Mieszanka:
Oplot:
Poziom:
Producent:
Rozmiar:
Typ:
Wzmocnienie:
Opis

Opis:

Ta prawdziwie wszechstronna opona czuje się jak w domu na lokalnym singletracku. Jego spójny, blokowy bieżnik minimalizuje opór toczenia, dopóki nie naciśniesz hamulców i nie pozwolisz klockom wykonać swojej pracy. Połącz go z Vigilante 2.3 z przodu, aby uzyskać doskonałą kombinację na szlaku. Szukasz tego sprawdzonego wzoru bieżnika o większej szerokości i zaktualizowanym designie? Sprawdź Trail Boss 2.4/2.6.

Optymalna szerokość obręczy wewnątrz: 20-25 mm

Zastosowanie:  Trail, Enduro

Nawierzchnia: Luźna na twardym, Brudna, kamienista

FUNKCJE

  • Niektóre opony są semi slikami i są szybkie, podczas gdy inne są masywne i wgryzają się w ziemię. Trail Boss to coś pomiędzy, została zaprojektowana jako opona na średni teren. Ciasne zgrupowanie środkowych klocków  zmniejsza opór toczenia co nie przeszkadza im się zagłębiać podczas hamowania. Wysokie zewnętrzne klocki  zapewniają przyczepność w najwcześniejszych fazach pokonywania zakrętów.

  • Klocki środkowe są nacięte w kierunku, który poprawia przyczepność przy przyspieszaniu i hamowaniu, zwiększając ilość krawędzi roboczych, które wgryzają się w szlak, gdy wciskasz pedały lub wciskasz hamulce. Zewnętrzne klocki mają nacięcia, które biegną równolegle do opony, aby zapewnić lepszą przyczepność na zakrętach.

  • Trail Boss 2.25 ma nacięte klocki, które maksymalizują przyczepność podczas hamowania, a ich stosunkowo ciasne odstępy poprawiają żywotność tylnej opony, zwiększając całkowitą powierzchnię przeciwdziałając silnym siłom hamowania. Większe, boczne klocki wystają poza boczną ścianę opony, chroniąc ją przed przecięciami podczas kierowania tyłem. Sugerujemy połączenie Trail Boss 2.25 z Vigilante 2.3 z przodu.

  • TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te mają bezdętkowy karkas TCS, który prawie eliminuje przebicia i pozwala na obniżenie ciśnienia w oponach, aby poprawić przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową. 

TCS Light Cassing
Jedna warstwa elastycznego oplotu dostosowująca się do terenu, aby zapewnić maksimum wydajności, wyjątkowa niezawodność i niska masa rotująca.

DUAL DNA COMPOUND
Dual DNA to idealne połączenie wydajności, przyczepności i trwałość. Bieżnik środkowy ma
twardsza mieszankę gumy, która zapewnia szybsze toczenie i zwiększoną wytrzymałość, podczas gdy boczne ścianki wykonane są z bardziej miękkiej, wolniej odbijającej się gumy co poprawia kontrolę i przyczepność.

Konfiguracja: LIGHT FAST ROLLING

Twardsza, szybka i wydajna mieszanka bieżnika na linii środkowej opony. Boki oraz boczne klocki opony powleczone miękką mieszanką zaprojektowaną aby być zgodnym, a jednocześnie godnym szlaku.

SG2
Jednowarstwowe opony górskie TCS Light są dostępne z ochroną przed przebiciem SG2. SG2 to lekka nylonowa warstwa, która chroni wszystkie obszary opony z dodatkowym poziomem ochrony przed przebiciami. Technologia Bead-to-bead SG2 poprawia również stabilność ściany bocznej i ogólne wsparcie opony bez dodatkowego ciężaru karkasu Tough (dwuwarstwowego). Płaskie włókna nylonowe w SG2 zmniejszają ilość gumy potrzebną do wypełnienia szczelin między włóknami w porównaniu z tradycyjnymi warstwami ochronnymi z okrągłymi włóknami. Zwiększony stosunek włókien do gumy zwiększa odporność na przebicie, jednocześnie zmniejszając wagę i poprawiając elastyczność w porównaniu z naszą osłoną Tough. Niezależne testy laboratoryjne wykazały, że Bead-to-bead SG2 zapewnia o 80% lepszą ochronę ściany bocznej niż tradycyjne opony jednowarstwowe bez SG2.

GPRS:

Instrukcja obsługi

Ostrzeżenia:

Instrukcja obsługi opon WTB dla wszystkich opon WTB

PRZED KAŻDYM UŻYCIEM SPRAWDŹ KAŻDY Z NASTĘPUJĄCYCH ELEMENTÓW:

  • Zużycie/działanie hamulców: Zawsze sprawdzaj tarcze hamulcowe lub klocki hamulcowe pod kątem nadmiernego zużycia przed jazdą, a także działanie dźwigni i linek hamulcowych.

  • Naciąg szprych: Przed każdą jazdą zawsze sprawdzaj naciąg szprych. Zobacz sekcję 2 -Konserwacja i naprawa w instrukcji obsługi.

  • Zużycie/uszkodzenie/prawidłowość obręczy: Zawsze sprawdzaj obręcze pod kątem zużycia, wgnieceń, wyżłobień i uszkodzeń i czy koła są prawidłowe przed jazdą. Jeśli obręcze są uszkodzone, wymień je PRZED jazdą.

  • Opony: Zawsze sprawdzaj opony pod kątem przetarć lub uszkodzeń stopki opony i ściany bocznej opony. Jeśli którykolwiek z nich jest uszkodzony, zapoznaj się z OSTRZEŻENIEM w rozdziale 2(a) instrukcji obsługi

OGÓLNE OSTRZEŻENIE:

Fakt, że wybrałeś jeden lub więcej komponentów WTB do swojego roweru, wskazuje, że jesteś prawdopodobnie kolarzem o ponadprzeciętnym doświadczeniu; ale nie pozwól, aby to uśpiło Twoją czujność. Niezależnie od jak dużego doświadczenia jako kolarz, nie zapomnij przeczytać tego OSTRZEŻENIA lub uważnie przestrzegać poniższych instrukcji.

Postęp technologiczny sprawił, że rowery i komponenty rowerowe stały się bardziej złożone, a tempo innowacji rośnie. Wiele zadań związanych z instalacją, serwisowaniem i naprawą komponentów rowerowych wymaga specjalistycznej wiedzy i narzędzi. Nieprawidłowa instalacja, regulacja lub serwisowanie może spowodować uszkodzenie komponentu lub awarię komponentu.

Wszystkie produkty WTB powinny być instalowane przez wykwalifikowanego mechanika rowerowego przy użyciu odpowiednich profesjonalnych narzędzi. WTB nie ponosi odpowiedzialności za produkty, które są nieprawidłowo zainstalowane, zmontowane lub skonfigurowane.

Podczas instalowania komponentów WTB w połączeniu z komponentami innego producenta, zawsze należy postępować zgodnie z instrukcjami tego producenta dotyczącymi jego komponentów i instrukcjami WTB dotyczącymi komponentów WTB. W przypadku konfliktu poproś sprzedawcę o pomoc w jego rozwiązaniu. WTB nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia spowodowane instalacją produktów innych producentów.

Po każdej instalacji, regulacji lub naprawie roweru lub jego podzespołów przetestuj swoją pracę, wykonując jazdę próbną w kontrolowanym środowisku, z dala od samochodów, innych rowerzystów, przeszkód lub innych zagrożeń.

Nieprzestrzeganie tych instrukcji może skutkować awarią podzespołu. Awaria podzespołu może spowodować utratę kontroli nad rowerem i upadek, co może prowadzić do poważnych obrażeń lub śmierci. WTB nie może ostrzegać o wszystkich potencjalnych zagrożeniach wynikających z niewłaściwego użytkowania swoich produktów, tylko o tych, które można rozsądnie przewidzieć na podstawie przewidywanego użytkowania produktu, jak wynika z wieloletniego doświadczenia w rozwiązywaniu problemów z produktami i pytań konsumentów.

Ostrzeżenie: Zapoznaj się ze swoim rowerem i jego przeznaczeniem. Wybór niewłaściwego komponentu do zamierzonego celu może być niebezpieczny. Przeczytaj także w całości pierwsze OSTRZEŻENIE w sekcji Konserwacja i naprawa instrukcji obsługi.

Ostrzeżenie: Określ przeznaczenie opony WTB PRZED rozpoczęciem jazdy.

Ostrzeżenie: Niepowodzenie w potwierdzeniu zgodności, nieprawidłowa instalacja, obsługa i konserwacja jakiegokolwiek komponentu lub akcesorium może skutkować poważnymi obrażeniami lub śmiercią.

Ostrzeżenie: Niezastosowanie właściwego rozmiaru, grubości, typu wentyla i materiału dętki wewnętrznej z oponą WTB lub nieprawidłowa instalacja dętki wewnętrznej może skutkować niewłaściwym osadzeniem stopki opony w obręczy, co może prowadzić do nagłego spuszczenia powietrza z opony. Nagłe spuszczenie powietrza z opony może spowodować utratę kontroli, co może skutkować poważnymi obrażeniami lub śmiercią. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące prawidłowego rozmiaru, grubości, typu wentyla, materiału lub dopasowania dętki wewnętrznej, skontaktuj się ze swoim dealerem WTB lub wykwalifikowanym mechanikiem rowerowym.

Informacje o producencie

Sprawiamy, że rzeczy stają się lepsze i tworzymy lepsze rzeczy.

Historia kolarstwa górskiego jest usiana pomysłowością i przesiąknięta innowacją. Od szczytów Marin po szlak Slickrock w Moab, nici tworzące tę niezatartą tkaninę...

Wiesz co? Dość. Wszystko zostało już powiedziane. Napisane, celebrowane, ewangelizowane. Mt. Tam, Repack, Klunkers, bla bla bla.

Oto prawda o naszych początkach.

Zaczęliśmy się nudzić, więc uczyniliśmy rzeczy interesującymi. To, czego chcieliśmy, nie istniało, więc to stworzyliśmy. Kiedy już istniało, nigdy nie było wystarczająco dobre. Więc nieustannie to ulepszaliśmy, ulepszaliśmy i ulepszaliśmy. Od kiedy po raz pierwszy zaczęliśmy jeździć na wątpliwych, źle wyposażonych cruiserach z Mt. Tam w 1982 roku, budowaliśmy rzeczy lepiej, ponieważ życie jest lepsze z rowerami. Wierzymy, że lepsze rowery zapewniają jeszcze lepsze życie, dlatego nadal produkujemy komponenty, które poprawiają każdy aspekt jazdy.

Robimy to od ponad 40 lat.

Nie stało się to łatwiejsze, ale na szczęście nie stało się to trudniejsze. Nadal to robimy, po prostu dlatego, że to kochamy. Nie jesteśmy idealni i jest nam z tym dobrze. Widzieliśmy, jak trendy przychodzą i odchodzą. Widzieliśmy, jak zmieniają się rozmiary kół. Widzieliśmy, jak hamulce zmieniają się z „meh” na „wow”. Widzieliśmy nawet, jak rowerzyści górscy jeżdżą na rowerach z kierownicą typu drop bar. Jesteśmy dumni, że zbudowaliśmy każdą rzecz, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. Nauczyli nas, jak budować rzeczy lepiej.

Chodzi nam o to, że robimy to od jakiegoś czasu. Byliśmy tu na początku i będziemy tu przez wiele kolejnych lat. Mówimy to tylko dlatego, że chcemy, abyś miał spokój ducha i pewność siebie podczas jazdy na rowerze WTB. Mówimy to, ponieważ kochamy to, co robimy. Sprawiamy, że rzeczy stają się lepsze i tworzymy lepsze rzeczy.

Producent:
WTB Europe, s.r.o.
Perlova 69/9,
30100 Plzeň
Czechy
europe@wtb.com

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B