WTB Siodełko GRAVELIER Cromoly średnie

Kategorie: Części \ Siodełka WTB
Ceny
Cena detaliczna netto
331,71 PLN /szt.
 
Cena detaliczna brutto
408,00 PLN /szt.
Oznaczenia
Kod kreskowy
714401656819
Symbol
W065-0681
Logistyka
Jednostka podstawowa
szt.
Waga
0.25 kg
Cechy
Kolor:
Materiał prętów:
Pokrycie:
Producent:
Wymiary:
Wyściółka:
Opis

Opis:

Gravelier reprezentuje szczyt komfortu pedałowania i wydajności dla rowerzystów gravelowych, którzy pokonują duże odległości w szybkim tempie. Jeźdźcy na szutrze mają tendencję do pedałowania w pozycji pochylonej do przodu przez długi czas, a Gravelier dostosowuje się do tego dzięki bocznemu profilowi, który zakrzywia się od czubka do ogona i kołysze miednicę, zapewniając „zablokowane” wsparcie. Wycięcie krocza Graveliera poprawia przepływ krwi i zmniejsza drętwienie we wrażliwych obszarach, gdy biodra są obracane do przodu w agresywnej, pochylonej do przodu pozycji pedałowania. Krótka długość Graveliera 246 mm jest połączona z sekcją o średniej długości, która szybko się poszerza, aby zapewnić wystarczającą ilość miejsca, jeśli kolarze zdecydują się przesunąć poza główną strefę wsparcia. Zbudowany dla szybkości. Zbudowany na odległość. Zbudowany dla szutru.

PERINEAL  RELIEF CUTOUT - Poprawia przepływ krwi i zmniejsza drętwienie we wrażliwych obszarach, gdy biodra są obrócone do przodu w wydajnej, pochylonej do przodu pozycji pedałowania. Zbieramy dane mapowania nacisku rowerzystów w ich naturalnych pozycjach pedałowania przez dłuższy czas, aby określić najlepszy rozmiar i umiejscowienie wycięcia.

INTEGRED TOOL MOUNT - Zintegrowane mocowanie pod siodłem na narzędzia i miejsce do przechowywania. Kompatybilny z istniejącymi markami akcesoriów do siodełek, takimi jak PRO.

LOVE CHANNEL -  ma jedno bardzo ważne zadanie: chronić Twoje ciało przed niechcianą presją. Centralne zagłębienie zapewnia odciążenie tkanek miękkich bez utraty integralności strukturalnej siodła.

FUSSION FORM - Nasza najlepsza technologia Fusion Form pozwala nam precyzyjnie dopasować ilość włókien wprowadzanych do nylonowej skorupy każdego konkretnego modelu siodła, aby stworzyć elastyczny profil, który równoważy komfort, wsparcie i trwałość, aby dopasować się do zamierzonego zastosowania siodła.

MICROFIBER COVER - Znajdująca się na wszystkich siodełkach WTB, nasze pokrycie z mikrofibry wiernie odwzorowuje wygląd i dotyk skórzanego pokrycia. Elastyczny charakter osłony z mikrofibry pozwala piance podtrzymywać kości kulszowe bez zakłócania jej sprężystości.

GPRS:

Instrukcja obsługi

Ostrzeżenia:

Zapoznaj się ze swoim rowerem i jego przeznaczeniem. Wybór niewłaściwego komponentu do zamierzonego celu może być niebezpieczny. Przeczytaj cały poniższy tekst

Montaż siodełka na sztycy:

  • Zgodność: Sprawdź, czy siodełko WTB jest zgodne ze sztycą. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, skontaktuj się ze sprzedawcą WTB lub wykwalifikowanym mechanikiem rowerowym.

  • Sztyca ma bezpośredni wpływ na wytrzymałość siodełka. WTB zaleca używanie wyłącznie sztyc o następujących cechach:

Sztyca musi umożliwiać takie ustawienie w siodle, aby mechanizm zaciskowy szyny stykał się tylko z prostym odcinkiem szyn, najlepiej w zakresie oznaczeń nadrukowanych na szynach.

Nie może być żadnych ostrych ani tnących krawędzi, które mogłyby zmienić szyny

Powierzchnia styku między zaciskiem sztycy a szynami siodełka musi wynosić 8 cm2

Zacisk sztycy nie może się odkształcać ani zmieniać szyn siodełka.

Zacisk sztycy powinien trzymać siodełko przez co najmniej 32 mm.

Zacisk sztycy nie powinien wystawać poza zewnętrzne boki korpusu siodełka

Zacisk sztycy musi mieć taki sam kształt jak zewnętrzna powierzchnia szyn siodełka.

Więcej informacji na temat momentu obrotowego można znaleźć w instrukcji obsługi zacisku sztycy. W żadnym przypadku nie należy używać momentu obrotowego zacisku obciążenia pionowego przekraczającego 90 N*m ani bocznego obciążenia zacisku przekraczającego 13,5*m

Ostrzeżenie:

Niepotwierdzenie zgodności, nieprawidłowa instalacja, obsługa i konserwacja jakiegokolwiek komponentu lub akcesorium może skutkować poważnymi obrażeniami lub śmiercią.

Ostrzeżenie:

1. Wszelkie głębokie rysy lub wgniecenia w korpusie siodełka lub szynach mogą osłabić siodełko i spowodować poważne obrażenia lub śmierć.

2. Uszkodzenia siodełek z szynami z włókna węglowego są czasami trudne do zidentyfikowania. Jeśli zewnętrzna powierzchnia z włókna węglowego jest wgnieciona, postrzępiona, poszarpana, głęboko porysowana, pęknięta, odpryśnięta lub w inny sposób uszkodzona, siodła nie należy używać i należy je wymienić.

3. Jeśli siodełko uległo wypadkowi lub uderzeniu, nawet jeśli nie widać żadnych uszkodzeń, dealer WTB powinien skontrolować siodełko przed użyciem.

Informacje o producencie

Sprawiamy, że rzeczy stają się lepsze i tworzymy lepsze rzeczy.

Historia kolarstwa górskiego jest usiana pomysłowością i przesiąknięta innowacją. Od szczytów Marin po szlak Slickrock w Moab, nici tworzące tę niezatartą tkaninę...

Wiesz co? Dość. Wszystko zostało już powiedziane. Napisane, celebrowane, ewangelizowane. Mt. Tam, Repack, Klunkers, bla bla bla.

Oto prawda o naszych początkach.

Zaczęliśmy się nudzić, więc uczyniliśmy rzeczy interesującymi. To, czego chcieliśmy, nie istniało, więc to stworzyliśmy. Kiedy już istniało, nigdy nie było wystarczająco dobre. Więc nieustannie to ulepszaliśmy, ulepszaliśmy i ulepszaliśmy. Od kiedy po raz pierwszy zaczęliśmy jeździć na wątpliwych, źle wyposażonych cruiserach z Mt. Tam w 1982 roku, budowaliśmy rzeczy lepiej, ponieważ życie jest lepsze z rowerami. Wierzymy, że lepsze rowery zapewniają jeszcze lepsze życie, dlatego nadal produkujemy komponenty, które poprawiają każdy aspekt jazdy.

Robimy to od ponad 40 lat.

Nie stało się to łatwiejsze, ale na szczęście nie stało się to trudniejsze. Nadal to robimy, po prostu dlatego, że to kochamy. Nie jesteśmy idealni i jest nam z tym dobrze. Widzieliśmy, jak trendy przychodzą i odchodzą. Widzieliśmy, jak zmieniają się rozmiary kół. Widzieliśmy, jak hamulce zmieniają się z „meh” na „wow”. Widzieliśmy nawet, jak rowerzyści górscy jeżdżą na rowerach z kierownicą typu drop bar. Jesteśmy dumni, że zbudowaliśmy każdą rzecz, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. Nauczyli nas, jak budować rzeczy lepiej.

Chodzi nam o to, że robimy to od jakiegoś czasu. Byliśmy tu na początku i będziemy tu przez wiele kolejnych lat. Mówimy to tylko dlatego, że chcemy, abyś miał spokój ducha i pewność siebie podczas jazdy na rowerze WTB. Mówimy to, ponieważ kochamy to, co robimy. Sprawiamy, że rzeczy stają się lepsze i tworzymy lepsze rzeczy.

Producent:
WTB Europe, s.r.o.
Perlova 69/9,
30100 Plzeň
Czechy
europe@wtb.com

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B