WTB Siodełko SILVERADO 265 Steel średnie

Kategorie: Części \ Siodełka WTB
Ceny
Cena detaliczna netto
174,80 PLN /szt.
 
Cena detaliczna brutto
215,00 PLN /szt.
Oznaczenia
Kod kreskowy
714401656826
Symbol
W065-0682
Logistyka
Jednostka podstawowa
szt.
Waga
0.31 kg
Cechy
Kolor:
Materiał prętów:
Pokrycie:
Producent:
Wymiary:
Wyściółka:
Opis

Opis:

Zastosowanie: Adventure Road - Gravel - Cross Country - Trail - Enduro

Nagradzane siodło Silverado zostało zaktualizowane o krótszą długość 265 mm i nową technologię bazową Fusion Form, aby zapewnić ten sam komfort, który znasz i kochasz, ale z nowoczesnym wyglądem!

Technologia Fusion Form pozwala nam precyzyjnie dostroić ilość włókna wprowadzonego do nylonu każdego konkretnego modelu siodełka, aby stworzyć elastyczny profil, który równoważy komfort, wsparcie i trwałość, aby dopasować się do zamierzonego zastosowania każdego siodełka. Silverado optymalizuje wydajność w pochylonej do przodu pozycji pedałowania z procentową zawartością włókien podobną do niedawno wprowadzonego siodełka Gravelier. Fusion Form pozwala również na zagłębienie wyściółki w podstawie, co zapewnia elegancką estetykę bez faktycznego zmniejszania całkowitej grubości wyściółki.

Kto powiedział, że nie możesz uczynić najlepszego jeszcze lepszym? Wykorzystano technologię mapowania nacisku, aby określić, gdzie w oryginalnym Silverado występowały naciski i jak moglibyśmy lepiej rozłożyć te naciski na kości kulszowe. Rezultatem jest nieco bardziej płaski profil, który dodatkowo zmniejsza nacisk na krocze. Silverado ma teraz również krótszą długość 265 mm, co pozwala na płynne włączanie i wyłączanie, a jednocześnie zapewnia dużo miejsca dla rowerzystów do zjeżdżania do przodu i maksymalizacji mocy wyjściowej na stromych podjazdach.

Płaski profil - Płaskie siodełka umożliwiają rowerzystom przechylenie miednicy w różnym stopniu dla różnych pozycji podczas jazdy. Siodła płaskie są najlepsze dla jeźdźców, którzy preferują różne pozycje siedzenia wzdłuż długości siodełka.

Krótsza, 265 milimetrowa wersja - Silverado ma teraz krótszą długość 265 mm, co pozwala na płynne przesuwanie się wzdłuż siodełka, a jednocześnie zapewnia dużo miejsca dla rowerzystów do zjeżdżania do przodu i maksymalizacji mocy wyjściowej na stromych podjazdach. Jego krótsza długość pozwala rowerzystom dostać się głębiej do kokpitu, unikając jednocześnie ingerencji w nos siodła.

Comfort zone - Małe okienko odcięte od linii środkowej podstawy siodełka, aby zapewnić dodatkową ulgę od nacisku na wrażliwe obszary. Comfort zone to subtelna różnica, która zapewnia imponujący, długotrwały komfort.

Thin padding - Cieńsza wyściółka zapewnia wystarczającą sprężystość, aby zapewnić wsparcie podczas ciężkich wysiłków, jednocześnie minimalizując wagę. Cienka wyściółka opiera się na kształcie siodełka i elastyczności podstawy, aby zapewnić najwyższy komfort.

Fusion form - Technologia Fusion Form pozwala nam precyzyjnie dostroić ilość włókna wprowadzonego do nylonu każdego konkretnego modelu siodełka, aby stworzyć elastyczny profil, który równoważy komfort, wsparcie i trwałość, aby dopasować się do zamierzonego zastosowania każdego siodełka. Silverado optymalizuje wydajność w pochylonej do przodu pozycji pedałowania dzięki procentowej zawartości włókien, która równoważy elastyczność i wsparcie. Fusion Form pozwala również na zagłębienie wyściółki w podstawie, co zapewnia elegancką estetykę bez faktycznego zmniejszania całkowitej grubości wyściółki.

Microfiber cover - Znajdująca się na wszystkich siodełkach WTB, nasza powłoka z mikrofibry wiernie odwzorowuje wygląd i dotyk skórzanej osłony, ale z antybakteryjnymi i wolnymi od okrucieństwa zaletami materiału syntetycznego. Elastyczny charakter pokrycia z mikrofibry pozwala piance w pełni wspierać kości kulszowe bez zakłócania jej sprężystości.

GPRS:

Instrukcja obsługi

Ostrzeżenia:

Zapoznaj się ze swoim rowerem i jego przeznaczeniem. Wybór niewłaściwego komponentu do zamierzonego celu może być niebezpieczny. Przeczytaj cały poniższy tekst

Montaż siodełka na sztycy:

  • Zgodność: Sprawdź, czy siodełko WTB jest zgodne ze sztycą. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, skontaktuj się ze sprzedawcą WTB lub wykwalifikowanym mechanikiem rowerowym.

  • Sztyca ma bezpośredni wpływ na wytrzymałość siodełka. WTB zaleca używanie wyłącznie sztyc o następujących cechach:

Sztyca musi umożliwiać takie ustawienie w siodle, aby mechanizm zaciskowy szyny stykał się tylko z prostym odcinkiem szyn, najlepiej w zakresie oznaczeń nadrukowanych na szynach.

Nie może być żadnych ostrych ani tnących krawędzi, które mogłyby zmienić szyny

Powierzchnia styku między zaciskiem sztycy a szynami siodełka musi wynosić 8 cm2

Zacisk sztycy nie może się odkształcać ani zmieniać szyn siodełka.

Zacisk sztycy powinien trzymać siodełko przez co najmniej 32 mm.

Zacisk sztycy nie powinien wystawać poza zewnętrzne boki korpusu siodełka

Zacisk sztycy musi mieć taki sam kształt jak zewnętrzna powierzchnia szyn siodełka.

Więcej informacji na temat momentu obrotowego można znaleźć w instrukcji obsługi zacisku sztycy. W żadnym przypadku nie należy używać momentu obrotowego zacisku obciążenia pionowego przekraczającego 90 N*m ani bocznego obciążenia zacisku przekraczającego 13,5*m

Ostrzeżenie:

Niepotwierdzenie zgodności, nieprawidłowa instalacja, obsługa i konserwacja jakiegokolwiek komponentu lub akcesorium może skutkować poważnymi obrażeniami lub śmiercią.

Ostrzeżenie:

1. Wszelkie głębokie rysy lub wgniecenia w korpusie siodełka lub szynach mogą osłabić siodełko i spowodować poważne obrażenia lub śmierć.

2. Uszkodzenia siodełek z szynami z włókna węglowego są czasami trudne do zidentyfikowania. Jeśli zewnętrzna powierzchnia z włókna węglowego jest wgnieciona, postrzępiona, poszarpana, głęboko porysowana, pęknięta, odpryśnięta lub w inny sposób uszkodzona, siodła nie należy używać i należy je wymienić.

3. Jeśli siodełko uległo wypadkowi lub uderzeniu, nawet jeśli nie widać żadnych uszkodzeń, dealer WTB powinien skontrolować siodełko przed użyciem.

Informacje o producencie

Sprawiamy, że rzeczy stają się lepsze i tworzymy lepsze rzeczy.

Historia kolarstwa górskiego jest usiana pomysłowością i przesiąknięta innowacją. Od szczytów Marin po szlak Slickrock w Moab, nici tworzące tę niezatartą tkaninę...

Wiesz co? Dość. Wszystko zostało już powiedziane. Napisane, celebrowane, ewangelizowane. Mt. Tam, Repack, Klunkers, bla bla bla.

Oto prawda o naszych początkach.

Zaczęliśmy się nudzić, więc uczyniliśmy rzeczy interesującymi. To, czego chcieliśmy, nie istniało, więc to stworzyliśmy. Kiedy już istniało, nigdy nie było wystarczająco dobre. Więc nieustannie to ulepszaliśmy, ulepszaliśmy i ulepszaliśmy. Od kiedy po raz pierwszy zaczęliśmy jeździć na wątpliwych, źle wyposażonych cruiserach z Mt. Tam w 1982 roku, budowaliśmy rzeczy lepiej, ponieważ życie jest lepsze z rowerami. Wierzymy, że lepsze rowery zapewniają jeszcze lepsze życie, dlatego nadal produkujemy komponenty, które poprawiają każdy aspekt jazdy.

Robimy to od ponad 40 lat.

Nie stało się to łatwiejsze, ale na szczęście nie stało się to trudniejsze. Nadal to robimy, po prostu dlatego, że to kochamy. Nie jesteśmy idealni i jest nam z tym dobrze. Widzieliśmy, jak trendy przychodzą i odchodzą. Widzieliśmy, jak zmieniają się rozmiary kół. Widzieliśmy, jak hamulce zmieniają się z „meh” na „wow”. Widzieliśmy nawet, jak rowerzyści górscy jeżdżą na rowerach z kierownicą typu drop bar. Jesteśmy dumni, że zbudowaliśmy każdą rzecz, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. Nauczyli nas, jak budować rzeczy lepiej.

Chodzi nam o to, że robimy to od jakiegoś czasu. Byliśmy tu na początku i będziemy tu przez wiele kolejnych lat. Mówimy to tylko dlatego, że chcemy, abyś miał spokój ducha i pewność siebie podczas jazdy na rowerze WTB. Mówimy to, ponieważ kochamy to, co robimy. Sprawiamy, że rzeczy stają się lepsze i tworzymy lepsze rzeczy.

Producent:
WTB Europe, s.r.o.
Perlova 69/9,
30100 Plzeň
Czechy
europe@wtb.com

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B